۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۳۰۲۳۹۷
عصر امروز صورت گرفت؛

ترخیص نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از بیمارستان پس از یک جراحی رضایتمند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ‌والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری که به دلیل عارضه‌ پروستات، در بیمارستان‌ آیت‌الله گلپایگانی قم بستری و تحت عمل جراحى قرار گرفتند، عصر امروز، پس از پایان دوران بستری و بهبود کامل، از بیمارستان مرخص شدند.
ترخيص نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري از بيمارستان

حجت الاسلام علیرضا ملک محمدی مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با ابراز رضایت از عمل جراحی پروستات انجام شده، گفت: نماینده ولی ‌فقیه در این استان و امام جمعه شهرکرد، صبح روز دوشنبه، 18 آبان‌ ماه به دلیل عارضه پروستات در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفتند که پس از انجام موفقیت ‌آمیز عمل و چهارشب بستری بودن در بیمارستان به منظور انجام مراقبت‌های بعدی، امروز عصر از بیمارستان ترخیص شدند.

 

حجت الاسلام ملک ‌محمدی افزود: پس از طی روند مراقبت ‌های بعد از این عمل در بیمارستان، که معمولا برای همه بیماران بین سه تا پنج روز است، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز با بهبودی کامل، بیمارستان را ترک کردند.

 

وی با تشکر و قدردانی فراوان از ابراز محبت و حضور مسؤولان استانی و کشور، روحانیت معظم و عموم مردم استان در بیمارستان افزود: از همه کسانی که در این مدت با حضور در بیمارستان و یا با ارسال پیام اظهار لطف کردند، صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می ‌نمایم./9457/303/ب3

 

ارسال نظرات