۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۳۰۳۰۸۷
با محوریت وقف و زکات؛

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان های خراسان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان از برگزاری اجلاس سراسری مدیران مدارس علمیه استان های خراسان در 27 و 28 آبان خبر داد.
حوزه علميه خراسان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام سیدحمید علوی، با اعلام این خبر، گفت: در این اجلاس دو روزه که به موضوع "وقف و زکات" اختصاص دارد، مدیران مدارس علمیه استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به تبادل نظر خواهند پرداخت.

 

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان افزود: در این اجلاس که مهمترین رویداد سال حوزه می باشد حجت الاسلام فرجام، مدیر اجرائی حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام والمسلمین مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفترمقام معظم رهبری به ایراد سخن و ارائه سیاست های کلان حوزه علمیه می پردازند.

 

وی یادآور شد: شرکت کنندگان در این اجلاس، ضمن آشنایی با تجربیات مدیران موفق در عرصه وقف و زکات و امور آموزشی، پژوهشی و تربیتی مدیران مدارس از سیاست‌ها و فعالیت های مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در این خصوص آگاهی خواهند یافت.

 

حجت الاسلام علوی خاطرنشان کرد: هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه، فرصتی را فراهم می‌سازد تا تجربه آنان در اختیار برنامه ریزان حوزه قرار گیرد.

 

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه این اجلاس پنج شنبه مورخ 28 آبان ماه خواهد بود./930/101/ب1

ارسال نظرات