۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۳۰۴۴۹۲
امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان:

عظمت ایران نتیجه شجره طیبه بسیج است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان با تأکید بر این که موفقیت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی مرهون رشادت های بسیجیان است، گفت: وجود بسیج ۲۰ میلیونی، ایران را در مقابل همه قدرت های جهانی واکسینه می کند.
بسيج طلاب

حجت الاسلام سید حسین موسوی حسنارودی، امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که بسیج شجره طیبه نظام است، گفت: بسیج به دستور امام راحل از سوی سپاه پاسداران به عنوان شجره طیبه نظام تشکیل شد.

 

وی افزود: وجود بسیج در جنگ تحمیلی بسیار با برکت بود و امروزه مردم عراق و جنوب لبنان نیز با الگوگیری از بسیج ایران اسلامی توانسته اند در مقابل استکبار جهانی بایستند.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر این که بسیج است که در کشورهای مورد هجمه قرار گرفته از سوی تروریست ایستادگی می کند، گفت: بسیج در کنار ارتشِ این کشورها و با کمک سپاه قدس ایران اسلامی توانسته است دشمن را از دستیابی به اهداف خود مأیوس کند.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان با یادآوری این که اسرائیل 60 سال کشورهای عرب را تحت فشار قرار داد، اما با تشکیل حزب الله به عنوان یک گروه بسیجی واقعی در جنوب لبنان، رژیم صهیونیستی تضعیف شد، گفت: نام حزب الله به پیشنهاد امام خمینی(ره) انتخاب شده است.

 

وی با تأکید بر این که موفقیت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی مرهون رشادت های بسیجیان است، گفت:  همه ما مدیون شجره طیبه بسیج هستیم، چرا که از مرز و بوم این مملکت حراست کرده و کشور را در برابر هجمه های دشمن محافظت کرده است.

 

به گفته وی، جوانانی که حامی ولایت هستند باید عضو بسیج شوند تا در مواقع فتنه همچون گذشته با بهره گیری از این نیروی ارزشمند بتوانیم بر دشمن غلبه کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر این که شجره طیبه بسیج باید همواره توسعه پیدا کند، گفت: وجود بسیج 20 میلیونی، ایران را در مقابل همه قدرت های جهانی واکسینه می کند.

 

حفظ سپر دفاعی ایران در کشورهای منطقه وظیفه شرعی و عقلی ایران است

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که آمریکا پذیرفته است که ایران اسلامی بزرگترین قدرت آسیا است، گفت: این عظمت نتیجه شجره طیبه بسیج است.

 

وی، موقعیت فعلی ایران را مرهون زحمات نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و به ویژه بسیج دانست و گفت: ایران اسلامی جنگ با دشمن را به خارج از کشور منتقل کرده است و درواقع کشورهای همسایه سپر امنیت ایران شده اند، از این رو وظیفه ما حفظ این سپر است.

 

به گفته وی، در اوج درگیری و نا امنی منطقه، ایران اسلامی در اوج امنیت قرار دارد که باید قدر این امنیت را دانست و در راستای تقویت آن تلاش کرد.

 

حجت الاسلام موسوی با یادآوری شعار برخی از افراد در فتنه 88 مبنی بر نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران، گفت: آن افراد به دروغ شعار فدا کردن جان خود برای ایران را سر می دادند.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان گفت: حمایت از کشورهای همسایه در مقابل استکبار جهانی وظیفه عقلانی، اخلاقی و شرعی ایران است./1307/302/ب1

ارسال نظرات