۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۳۰۴۵۲۱
آیت الله دستغیب:

مراقب غیبت و تهمت زدن ها در انتخابات باشیم

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله دستغیب گفت: در انتخابات اسفند 94 مواظب غیبت و تهمت زدن ها باشیم و مردم را به سمت و سوی انتخابات هدایت کنیم که هم شرکت کنند و هم پرشور باشند.
آيت‌الله سيد علي اصغر دستغيب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی امروز در کارگاه تلبس طلاب حوزه علمیه فارس در شاهچراغ، گفت: دغدغه دین یک امر بسیار مهم است و باید به صورت جدی پیگری شود.

 

وی افزود: طلاب و روحانیان باید در مسائل مختلف جامعه وارد شوند، با ارائه نظر اسلام را بیان کنند و باید مواظب دزدیدن عقاید خود در مقابل نا اهلان و معاندان باشند.

 

آیت الله دستغیب بیان کرد: در جمع طلاب فارسی قم بودم بیان داشتند که مردم و جامعه باید از ما بخواهند که تبلیغ کنیم، حوزه علمیه باید نگاه خود را به تبلیغ عوض کند و امروز در امر تبلیغ باید جهادگونه عمل کرد.

 

وی تاکید کرد: امروز دشمن به خانواده ها آمده و ماهواره پدر خانواده ها را در آورده است و بدترین آن همین اینترنت های همراه است که در گوشی های تلفن همراه وجود دارد و در این راه یک طلبه فحش و ناسزا می خورد همانطور که پیامبر در این راه اذیت شدند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضرت آیت الله وحید خراسانی در کویت مشغول به تبلیغ بودند و آیات عظامی همچون حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی،  حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مبلغان درجه یک دیروز و مراجع تقلید امروز هستند.

 

وی تصریح کرد: در کارهای تبلیغی خود اخلاص پشت کار و نظم را رعایت کنید، پیامبر 20 سال برای بعضی از افراد وقت گذاشتند تا مسلمان شدند و توقع تاثیر گذاری زود را نداشته باشیم.

 

آیت الله دستغیب در پایان گفت: خیر خواه مردم باشیم و حق را اول از خودمان اجرا کنیم امانتداری معنوی و مادی را داشته باشیم، در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مواظب غیبت و تهمت زدن ها باشیم مردم را به سمت و سوی انتخابات هدایت کنیم که هم شرکت کنند و هم پرشور باشند./839/202/ب1

ارسال نظرات