۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۳۰۴۷۵۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل:

دشمن فصل جدیدی از پازل اسلام هراسی را گشوده است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: تحولات اخیر جامعه جهانی نشان می دهد دشمن برای مقابله با گسترش اسلام ناب در اروپا به ویژه فرانسه که بیشترین جامعه مسلمانان را در اروپای غربی در خود جای داده است، فصل جدیدی از پازل اسلام هراسی را گشوده است.
حجت‌الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام سمیع الله مردان رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل صبح امروز در حاشیه مراسم روز بسیج در شهرستان آران و بیدگل در گفت‌و گو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج مهم ترین وظیفه بسیج را دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: شرایط امن پیرامونی ما در دوران کنونی، مرهون حضور و فدارکاری نهاد مقدس بسیج است که نظام و انقلاب با وجود آن بیمه شده است.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیجیان را به کسب علم و معرفت، احکام اسلامی، اخلاق و رفتار توصیه کردند که اگر در دستور کار بسیجیان قرار گیرد، موفقیت سال‌های پس از انقلاب ادامه می‌یابد، چراکه بسیجیان بهترین مدافع انقلاب و نظام هستند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل مهمترین ویژگی بسیجی را دیندار بودن دانست و گفت: هویت یک بسیجی دینداری اوست و قطعاً یک بسیجی مؤمن و دیندار است چرا که می داند دین مایه سعادت دنیا و آخرت است.

 

حجت‌الاسلام مردان افزود: دین برای بسیجی در عبادت خلاصه نمی شود، بلکه او خواهان دینی است که در جامعه و اجتماع نقش و تأثیر داشته باشد و دینی باشد که عدالت اجتماعی و اقتصادی را به ارمغان آورد.

 

وی در زمینه علت دشمنی استکبار جهانی با بسیج خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار برای تحقق سیاست های راهبردی و استعماری خود همواره به دنبال گسترش نفوذ و حفظ برتری خود است اما تفکر بسیجی منافع نامشروع استکبار را به خطر انداخته است و این سبب دشمنی استکبار با بسیج می‌شود.

 

رییس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی آران و بیدگل افزود: اندیشه و تفکر بسیج سبب شده تا در جهان، الگوی جدیدی براساس مردم سالاری دینی و استقرار معنویت در جامعه، حفظ کرامت انسانی، استکبارستیزی، عدالت جویی، آزادی‌خواهی، به وجود آید و پایه‌های تمدن نوین اسلامی را برای تمامی بشر ارائه کند و این مایه هراس استکبار شده است.

 

حجت‌الاسلام سمیع الله مردان به تلاش دشمن برای اسلام هراسی و بسیج هراسی اشاره کرد و افزود: تحولات اخیر جامعه جهانی نشان می دهد دشمن برای مقابله با گسترش اسلام ناب در اروپا بویژه فرانسه که بیشترین جامعه مسلمانان را در اروپای غربی در خود جای داده است، فصل جدیدی از پازل اسلام هراسی را گشوده است.

 

این مبارز انقلاب، شکل گیری مقاومت های مردمی در کشورهای منطقه همچون لبنان، سوریه و عراق را نشانگر جهانگیر شدن تفکر بسیجی دانست و خاطر نشان کرد: قدرت های استکباری جمع شده اند تا این محورهای مقاومت را در کشورهای منطقه زمین بزنند ولی با پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران نتوانستند کاری از پیش ببرند و این افتخارها از ناحیه خون شهیدان و رشادت های بسیجیان حاصل شده است./1307/203/ب1

 

ارسال نظرات