۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۳۰۴۷۵۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد:

وظیفه اصلی بسیج، آسیب شناسی توطئه ها و تهدیدات نرم دشمن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام احمدی گفت: تشکیل نحله های انحرافی، ایجاد شبهات اعتقادی، سست کردن باورها و مبانی دینی از سوی برنامه های ماهواره ای و سست کردن بنیان خانواده، مهم ترین تهدیداتی است که امروز جامعه را در بر گرفته و رسالت امروز بسیج شناخت این تهدیدات و مقابله با آن است.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب بسیجی حوزه فاطمیه نجف آباد، با تبریک هفته بسیج گفت: فلسفه تشکیل بسیج دفاع از تمامیت ارضی و اعتقادی انقلاب است.

 

وی در ادامه بیان داشت: فلسفه اصلی تشکیل بسیج که سال های ابتدایی انقلاب به دستور امام خمینی بنیان نهاده شد، دفاع از انقلاب، رسالت ها و مبانی انقلاب و مبارزه با تهدیداتی است که از سوی دشمنان داخلی و خارجی کشور بر نظام جمهوری اسلامی وارد می شود.

 

حجت الاسلام احمدی بزرگترین تهدید و توطئه دشمنان را، تهدیدات فرهنگی بیان داشت و تصریح کرد: نمونه بارز تهدیدات فرهنگی استکبار جهانی امروز در قالب شبکه های ماهواره ای و اجتماعی حتی وارد خصوصی ترین حریم های زندگی شده و تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی را تحت الشعاع خود قرار داده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: تشکیل نحله های انحرافی و گروه های عرفانی و شیطان پرستی، ایجاد شبهات اعتقادی، سست کردن باورها و مبانی دینی توسط برنامه های ماهواره ای، سست کردن بنیان خانواده، مهمترین تهدیداتی که امروز جامعه را در بر گرفته است و رسالت امروز بسیج شناخت این تهدیدات و مقابله با آن است.      

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد، با تشریح برنامه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی، مهم ترین بعد این برنامه ها را ایجاد تفرقه میان اقوام و گروه ها بیان کرد و افزود: جریان های افراطی که در قالب این شبکه ها به وجود آمده است، هدف اصلی تشیع است و مدعی اند که شیعه هستند و به اسم شیعه بودن و اعمالی مانند قمه زدن، اهانت و فحاشی به مقدسات اهل سنت را بر خود جایز می دانند.

 

وی در ادامه بیان داشت: نوشتن کتاب ها و مطالب توهین آمیز نسبت به مقدسات اهل سنت، سبب اختلاف افکنی ها و افراطی گری هایی می شود که چهره تشیع و نمادهای شیعه هم چون عاشورا را به جهانیان خلاف واقع نشان می دهند و همین انحرافات باعث افزایش اسلام هراسی در جهان خواهد شد و شیعه را به عنوان دینی بی منطق و خشونت طلب معرفی می کنند.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان این مطلب که با اعمالی چون قمه زنی به جهان نشان می دهیم که شیعه هیچ رحمی حتی به فرزندان خودش ندارد، بیان کرد: در عصر ارتباطات، کوچک ترین رفتار و حرکت ما زیر ذره بین است و از سوی شبکه های مجازی به سراسر دنیا مصادره می شود و همان گونه که می توانیم با استفاده از این وسایل چهره واقعی شیعه را به جهان نشان دهیم، چهره غیرواقعی شیعه نیز با اعمال افراطی ما نیز نشان داده خواهد شد.  

 

وی دنیا را تشنه شناخت فلسفه و نهضت حسینی بیان داشت و افزود: برای شناخت نهضت حسینی به جهان باید خود ابتدا این نهضت را بشناسیم و بدانیم امروز امام حسین(ع) در ادبیات ما چه جایگاهی دارد و گروه های تکفیری که از بی رحم ترین جنایات کودک کشی ابایی ندارند، و تخریب قبور اهل بیت را واجب می دانند، تنها علتش عدم آگاهی و شناخت و به انحراف کشیده شدن اعتقاداتشان است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد، در تشریح این گونه انحرافات تصریح کرد: قمه زنی از سوی روباه پیر، انگلیس و در زمان شاه وارد هیات های عزاداری شد و فحاشی نسبت به اهل سنت، سند قرآنی ندارد آن چه در قرآن وجود دارد، لعن است، ولی سب نداریم و گروه ها سب اهل سنت می کنند، خلاف مسیر شیعه عمل می کنند و همین اختلافات، هدف اصلی شیطان بزرگ است که کمر به قطع درخت اسلام بسته است.   

 

وی از دیگر تهدیدات دشمن را از میان بردن نظام خانواده بیان کرد و گفت: یکی از راه هایی که آمریکا برای براندازی انقلاب آغاز کرده است، تبدیل شدن ایران به کشور آندلس است و همان توطئه هایی که برای براندازی اندلس به کار بردند، امروز در جامعه دینی اسلام وارد کرده اند که مهمترین نابودی نظام خانواده است.

 

حجت الاسلام احمدی در ادامه درباره تهدیدات و توطئه های دیگر دشمنان برای براندازی این نظام و انقلاب گفت: تهدید و توطئه امروز دشمنان که بعد از توافق برجام در کشور به وجود آمده است، حضور افرادی چون جک استراو است که دقیقا در ایام محرم وارد ایران می شوند و حتی در دسته های عزاداری شرکت می کنند و این همان فتنه ای است که حضرت آقا بعد از فتنه 88 فرمودند، فتنه بزرگتری در راه است، همین توطئه های پشت پرده دشمنان است.

 

وی در ادامه بیان داشت: همان کسانی که در سال 88 علم ها را سوزاندند و عزاداران امام حسین را کشتند و آگونه به مراسم عزاداری اهانت کردند، امروز سینه زن امام حسین شدند، و این خطر بزرگی است که یک مقام رسمی یک کشور در قالب یک توریست وارد ایران شود و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دستی که آمریکا دراز کرده است روش مخملی است ولی مشت چدنی است که به موقع می زند، و ما هنوز این تهدیدات را جدی نگرفته ایم./1306/202/ب1

ارسال نظرات