۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۰۴۷۶۸
عضو مجمع اصولگرایان قم:

افرادی که توانایی اداره خانواده خود را ندارند چطور مدعی مدیریت کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع اصولگرایان استان قم در نشست سیاسی بصیرتی که در قم برگزار شد با تأکید بر اتحاد اصولگرایان گفت: برخی که توانایی اداره خانواده خود را ندارند، نظریه هایی برای اداره کشور مطرح می کنند.
محمد مهدي دشتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی دشتی، از اعضای مجمع اصولگرای استان قم در نشست بصیرت سیاسی که در قم برگزار شد، به بررسی برخی اتفاقات در کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: برخی گمان می کنند که آفریده شده اند تا در دنیا هر کاری دل شان می خواهد بکنند و هیچ‏گاه پاسخگوی کارشان نخواهند بود.

 

عضو مجمع اصولگرایان قم ادامه داد: قرآن کریم یادآور می شود که انسان فکر می کند، خدا او را خلق کرده و دیگر نباید از او اطاعت بپذیرد، در حالی که خداوند متعال، در زمان های مختلف با ایجاد امتحانات دشوار، افراد با ایمان را از بی ایمان مشخص می کند.

 

وی اظهار داشت: تننها نظام علمدار اسلام ناب محمدی(ص) در جهان، جمهوری اسلامی ایران است؛ در تیر ماه 1378 افرادی فتنه به پا کردند تا انقلاب اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند؛ اگر برخی از سران و مسؤولان مشور، از آن فتنه عبرت گرفته بودند، دیگر فتنه 1388 به وجود نمی امد.

 

حجت الاسلام دشتی فرار برخی از فرزندان سران کشور را خاطرنشان کرد و گفت: عده ای از مسؤولان عالی رتبه ایران، آقا زاده های خود را که دست شان رو شده بود، با کیف پر از اطلاعات به خارج از کشور فرستادند و بعد هم مدعی شدند که اگر بخواهید فرزندم را دستگیر کنید، اطلاعات محرمانه کشور را افشا می کنم، که افشای اطلاعات سایت هسته ای فردو، نمونه آن بود.

 

وی درباره نفوذ در حوزه های علمیه ابراز کرد: دشمنان در برخی از حوزه های علمیه نفوذ کرده اند و قصد تخریب فضای انقلابی طلاب و مدارس علمیه و ایجاد تفرقه در بین شیعیان و اهل سنت را دارند؛ جریان شیرازی ها نمونه آن است که چندین ماهواره در اختیاردارد و دائما بر طبل تفرقه می کوبد.

 

حجت الاسلام دشتی نسبت به نفوذ در قم هشدار داد و گفت: قم، مهد انقلاب است و برخی به عمد، فتنه ها و اعمال خرابکارانه را از قم شروع می کنند، چرا که می دانند اگر در قم نقشه خود را عملی کنند، احتمال موفقیت شان بیشتر است؛ این افراد خوب می دانند که باید برای ضربه زدن به انقلاب از کجا شروع کنند.

 

وی به تفرقه افکنی احزاب مخالف، در میان اصولگرایان اشاره کرد و افزود: احزاب مخالف به شدت در صدد تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف در میان اصولگرایان هستند؛ البته استان قم از انسجام بسیار خوبی برخوردار است و قدرت این کار را در قم ندارند؛ برخی نیز خود را به اصولگرایان می چسبانند و در عین حال، خون به دل رهبر معظم انقلاب می کنند.

 

حجت الاسلام دشتی ادامه داد: تعدادی از این نمایندگان به ظاهر اوصولگرا، وزرا را برای استیضاح به مجلس می کشند، اما بعد از رأی گیری، تعداد آرای موافق استیضاح، از تعداد افراد در خواست دهنده استیضاح کمتر است؛ مشخص است که عده ای برای مجلس آینده نقشه کشیده اند و بودجه های کلانی در اختیار دارند که منبع آن هم مشخص نیست.

 

وی تصریح کرد: احزابی به صورت پیوسته جلسه برگزار می کنند و مشخص می کنند که نفر اول در هر استان، باید شخصیت مورد تأیید آن ها باشد و برای وی، شروع به تبلیغ و ایجاد مقبولیت در میان مردم می کنند؛ همین افراد در ددولت های قبل، چنین کاری را تقلب می دانستند و به بهانه تقلب چندین ماه کشور را به آشوب کشیدند.

 

عضو مجمع اصولگرایان قم افزود: این افراد و احزاب از سعید حجاریان الگو می گیرند؛ بعد از تمام کردن کار مجلس شورای اسلامی، قدم بعدی آن ها مجلس خبرگان است؛ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به صراحت در مصاحبه ای گفته بود، من تا زنده هستم کاری می کنم که رهبری ایران به اهل بیت امام خمینی(ره) بازگردانده شود؛ برخی هنوز معنی ولایت فقیه را نفهمیده اند و تصورمی کنند که ولایت فقیه، نوعی سلطنت است که به ارثی باشد.

 

وی در ادامه ابراز کرد: افرادی که نمی توانند خانواده خود را اداره کنند، چگونه می خواهند یک نظام را رهبری کنند؛ برخی از احزاب، افرادی که سابقه پاکی دارند را جذب کرده و برای آوردن در مجلس خبرگان آماده می کنند تا بتوانند در این زمینه نیز نفوذ پیدا کنند.

 

عضو مجمع اصولگرایان قم افزود: مجلس خبرگان برای افرادی که قصد شرکت در انتخابات خبرگان رهبری را داشتند، یک امتحان تخصصی برگزار کرد و برخی از افرادی که خود را برای این مجلس آماده می کردند، در این امتحان شرکت نکردند.

 

وی اظهار داشت: اصولگرایان فکر نکنند که اگر در زمان انقلاب پیروز میدان شدند دیگر کسی نمی تواند آن ها را از صحنه بیرون کند.

 

حجت الاسلام دشتی در پایان ابراز کرد: متأسفانه در این دولت بیانات ایشان برداشت های شخصی می کنند؛ از ناشرین کتاب های جنسی و ضد اسلامی، انتشار و حمایت می شود و این مساله تأثیر بسیار بدی بر فرزندان و دانشجویان ما می گذارد./840/پ202/ج

ارسال نظرات