۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۳۰۴۹۱۹
رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی:

اقامه نماز در نظام جمهوری اسلامی باید جدی گرفته شود

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی گفت: باید اقامه نماز در حاکمیت جمهوری اسلامی جدی گرفته شود، مساجد رونق پیدا کنند و در کنار آن نمازخانه های جاده‌ای هم باید تکمیل و تجهیز شوند.
برزگر، رييس ستاد اقامه نماز آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، علی برزگر، رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان، اظهار داشت: در کتاب جواهر المواهب نقل است که از امام حسین(ع) پرسیدند که یابن رسول الله چه احوالی دارید؟ فرمودند: «در حالی هستم که در بالای سر خود خدا، در برابر دیدگانم آتش دوزخ را می بینم و مرگ مرا لحظه به لحظه به سمت خود می خواند و این در حالی است که نگرانی حساب اعمالم مرا احاطه کرده است و من در گرو این اعمال هستم».

 

وی با تکیه بر کلام معصوم(ع)، افزود: انسان توان رسیدن به همه خواسته های خود را ندارد، مگر به فضل الهی و در زمینه دفع آفات و بلیات و یا هر آنچه که بر خود نمی پسندد نیز تنها با اراده و خواست الهی موفق می شود.

 

برزگر اربعین حسینی(ع) را یکی از باشکوه ترین تجمع انسانی و اسلامی دانست و ادامه داد: اگر ما در زندگی خود به فقر وجودی واقف باشیم، برخی از منیت‌ها  و جایگاه ها مانع از پرداختن انسان به خیر نمی شود.

 

وی گفت: یکی از دستورات این جلسه بررسی کیفیت برگزاری اجلاس سراسری سالیانه اقامه نماز است که باید یک ماه مانده به آغاز جلسه از فعالان نماز در استان ها با عنوان تقدیر از خادمین نماز، تجلیل شود.

 

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی در پایان افزود: بررسی نمازخانه های بین راهی یکی دیگر از برنامه های مورد اجرا است که باید نماز در حاکمیت جمهوری اسلامی جدی گرفته شود، باید مساجد رونق پیدا کنند و در کنار آن نمازخانه های جاده ای هم باید تکمیل و تجهیز شوند./936/203/ب2

ارسال نظرات