۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۳۰۵۱۴۰
مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

القای تغییر آمریکا همان نفوذ جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: القا کردن این که آمریکا دیگر آن آمریکای سابق نیست همان نفوذ جنگ نرم است که رهبری بیان داشتند.
305140 305140 305140 305140 305140 305140

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار بهمن کارگر مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه 5 آذر در یادواره شهدای عرش نشینان سرتخت که با حضور خانواده شهدا، بسیجیان، مسؤولان، نمایندگان شورای اسلامی و فرماندار شهرری در مسجد امام باقر‌العلوم(ع) شهرری برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: امام راحل بسیج را به عنوان الگویی به یاد ماندنی که پیروزی انقلاب اسلامی  را در پی داشت به دنیا معرفی کردند.

 

وی افزود: زمانی که امام راحل کتاب ولایت فقیه را مطرح کردند کسی فکر نمی‌کرد که این امر به صورت عملی در سطح جامعه پیاده شود و این تنها با توکل به خدا و پشتیبانی مردم عملی شد.

 

کارگر با اشاره به جنگ دفاع مقدس، تصریح کرد: ایامی که جنگ ایران و عراق آغاز شد با نام‌های متفاوتی مانند جنگ عراق علیه ایران و جنگ تحمیلی مطرح شد اما در نهایت امام راحل این جنگ را دفاع مقدس نامیدند که این بهترین نام برای این جنگ نابرابر بود.

 

مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: زمانی که عراق به ایران حمله کرد هنوز ساختار و شاکله نظام کامل نشده بود اما امام راحل با توکل به خدا و همت مردم شهید پرور ایران، حفظ انقلاب اسلامی و جنگ دفاع مقدس را مدیریت کرد.

 

وی افزود: صدام با حمله خود به ایران در صدد نابودی انقلاب و تصاحب کشور بود و همه محاسبات او به غیر از ولی فقیه درست بود.

 

کارگر اظهار داشت: امام راحل فرمودند پر ثمرترین محصول دفاع مقدس بسیج بوده است؛ امروز در سوریه، یمن، عراق، بحرین و لبنان با همین فرهنگ و تفکر بسیجی در حال کسب پیروزی در برابر گروه تکفیری داعش هستند.

 

مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابراز کرد: بسیج تمام کننده حوادث و فتنه‌های دشمن است و تا زمانی که این تفکر بسیجی در میان اقشار مردم وجود داشته باشد نظام آسیب نخواهد دید؛ امام خامنه‌ای فرمودند همه مردم ایران بالقوه بسیجی هستند.

 

وی افزود: مصداق این سخن را در راهپیمایی 22 بهمن و 9 دی می‌توان مشاهده کرد امام راحل فرمودند بسیج لشگر مخلص خدا است؛ و امام خامنه‌ای فرمودند بسیج یعنی علی(ع).

 

کارگر عنوان کرد: بسیج نه تنها متعلق به جمهوری اسلامی ایران بلکه به همه مسلمانان و غیر مسلمانان جهان تعلق دارد زیرا بسیج خار چشم دشمنان و مدافع حقوق مظلومان جهان است.

 

مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: موفقیت‌های ایران در زمینه هسته‌ای، موشکی، سلول‌های بنیادی و قدرت منطقه‌ای همه و همه توفیقاتی بوه که از روحیه بسیجی حاصل شده است چرا که بزرگ بسیجی زمان ما امام خامنه‌ای است.

 

وی افزود: آداب سیاسی اقتضا می‌کند زمانی که مسؤولی وارد کشور میزبان می‌شود کشور میزبان تشریفاتی را برای مسؤول میهمان انجام ‌دهد اما زمانی که پوتین رییس جمهور روسیه وارد ایران شد بدون اینکه توقفی برای اجرای این تشریفات داشته باشد به دیدار امام خامنه‌ای رفتند و دو ساعت با ایشان گفت‌وگو ‌کردند و این نشان از عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

سردار کارگر در پایان خاطرنشان کرد: القا کردن این که آمریکا دیگر آن آمریکای سابق نیست همان نفوذ جنگ نرم است که رهبری بیان داشتند و امروز به برکت خون پاک شهدا امنیت در کشور برقرار است و به فرمایش رهبری که به رییس جمهور روسیه فرمودند، ما نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم./813/202/ب1

ارسال نظرات