۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۳۰۵۱۴۵
مدیر کل اوقاف مازندران:

تبعیت از ولی فقیه بهترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن به کشور است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید براین که نفوذ دشمن جدی است و باید نسبت به توطئه دشمن هوشیار باشیم، گفت: تبعیت از رهبری و تحقق رهنمودهای ایشان بهترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران صبح امروز در مراسمی که با حضور جمعی از فعالان بسیجی و فرهنگی استان در امامزاده عباس ساری برگزار شد با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: عزت و سربلندی ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و فداکاری سربازان ولایت است که از ابتدای پیروزی انقلاب با ایثار و فداکاری در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب اسلامی تلاش کردند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: خوشبختانه بسیجیان با روحیه ولایی، ایثار و فداکاری که دارند در این حوزه‌ها نیز خدمات ارزشمندی به اسلام، انقلاب، کشور و مردم ارائه کرده و باید گفت که بسیج در هر حوزه‌ای که وارد می‌شود منشأ اثرات و برکات بسیاری است.

 

حجت الاسلام علیزاده افزود: اگر می‌خواهیم ایران اسلامی همچنان در جهان با عزت و سربلند باشد باید فرهنگ متعالی بسیج را به نسل‌های بعدی منتقل کرده و جوانان ولایی برای دفاع از ایران و اسلام با روحیه بسیجی پرورش دهیم.

 

وی با اشاره به این که دشوار‌ترین شب‌ها و روزهای پرخطر هشت سال دفاع مقدس را با رشادت‌های بسیجیان به یاد می‌آوریم، ادامه داد: بسیجیان مرد میدان‌های خطر و انسان های از خودگذشته و فداکاری هستند که کار آن ها مختص به یک روز و یک زمان نیست.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان این که در شرایط فعلی کشور نیازمند یک مدیریت متحد، خستگی‌ناپذیر، برنامه‌محور و با عزم راسخ به نام بسیج است، گفت: بسیجیان باید یک بار دیگر با عزم راسخ و پوشیدن لباس‌های خاکی برای توسعه کشور به میدان آمده و در راستا نقش آفرین باشند.

 

حجت الاسلام علیزاده افزود: بهبود معیشت و اقتصاد مردم یکی از دغدغه‌های بسیجیان بوده و امروز در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است ترویج فرهنگ بسیجی یک ضرورت است که فرهنگ بسیجی شامل شجاعت، اعتماد به نفس، استقلال، تلاش و مجاهدت برای بهبود و معیشت مردم، کارآفرینی و اقتدار است.

 

وی گفت: معجزه بزرگ فرهنگ بسیج در کشور اقتدار علمی است که ما در حال حاضر به آن دست یافته ایم و نقش بسیج از مقوله هایی بوده که سبب احترام، عزت و استحکام ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که بسیج همواره در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری فعال و اثربخش داشته است، گفت: این نهاد مقدس توانسته است با بصیرت و آگاهی در مسیر تحقق ارزش های والای نظام اسلامی گام بردارد.

 

وی با تاکید بر این که حضور اثربخش و ارزنده بسیج سبب هراس ایادی استکباری شده است، بیان داشت: ترویج تفکر بسیجی به عنوان اصلی اساسی باید مورد توجه باشد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی‌های موجود در جامعه تأکید کرد و گفت: فرهنگ بسیج بهترین ظرفیت برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است و این فرهنگ راه نفوذ دشمن به کشورمان را خواهد بست.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که متأسفانه کلمه نفوذ موجب ناراحتی برخی ها در داخل می شود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری طی ماه های اخیر حدود 80 بار در سخنرانی های خود از کلمه نفوذ استفاده کردند که این نشان دهنده اهمیت موضوع است.

 

وی با تأکید براین که نفوذ دشمن جدی است و باید نسبت به توطئه دشمن هوشیار باشیم، بیان داشت: تبعیت از رهبری و تحقق رهنمودهای ایشان بهترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن است./950/202/ب1

ارسال نظرات