۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۳۰۵۶۴۶
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

احیای کارکردهای فرهنگی مساجد راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمن گفت: احیای کارکردهای فرهنگی مساجد راه مقابله با تهاجم فرهنگی است.
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در بازدید از کانون های فرهنگی و هنری مساجد کوهدشت و رومشکان گفت: مهم ترین برنامه کانون ها با اجرای برنامه های متنوع جذب جوانان است.


وی با بیان این که کار فرهنگی، کار همایشی و نمایشی نیست، افزود: فعالیت فرهنگی مؤثر نیازمند استمرار و برنامه ریزی مناسب است.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که پیشانی فعالیت های فرهنگی، برنامه های قرآنی و اصول دین است، عنوان داشت: کانون ها باید برنامه های قرآنی را در اولویت قرار دهند.


وی در ادامه با تأکید بر این که کانون های فرهنگی وهنری مساجد باید فعالیت های قرآنی و اصول دین را محور قرار دهند، ادامه داد: حضور جوانان در کانون ها فرصت مناسبی در جهت تقویت انس آنان قرآن و تعالیم دینی است.


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با یادآوری به فعالیت دشمن در جبهه جنگ نرم و هدف قرار دادن نسل جوان بیان کرد: دشمنان در قالب این برنامه ها به دنبال انحراف جوانان هستند.


وی با تأکید بر این که کانون های مساجد باید با تکیه به برنامه های فرهنگی و احیای برنامه های فرهنگی با محوریت قرآن و تعالیم دینی جوانان را در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن آگاه کنند.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که مسؤولان باید نظارت کامل بر اجرای برنامه های کانون ها داشته باشند، تصریح کرد: برای جذب بیشتر جوانان انجام فعالیت ها به آنان واگذار کنیم.


وی رونق مساجد، احیای کارکرد فرهنگی مساجد و تلاش برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد را مهم ترین راه مقابله با هجمه های دشمنان بیان کرد و افزود: تعامل مدیران کانون ها برای تحقق اهداف امری بسیار مهم است.


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد را سنگر مستحکم اسلام دانست و عنوان داشت: با تلاش در جهت جذب جوانان به این سنگر باید برنامه های فرهنگی را رونق بخشید و از توانیایی و استعداد جوانان بهره گرفت.


گفتنی است، هدف از بازدید مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از کانون های شهرستان کوهدشت و رومشکان، امضای تفاهم نامه همکاری، امضای میثاق نامه و توجیه مدیران و رابطان کانون های فرهنگی و هنری مساجد بوده است./9459
/202/ب2

ارسال نظرات