۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۳۰۶۱۱۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

آتش فتنه داعش خود غربی‌ها را گرفتار کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: غرب با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده است.
حجت الاسلام کاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع بسیجیان نواحی مقاومت تبریز با بیان این‌که ولایت‌مداری شرط قبولی اعمال است، اظهار داشت: اگر شناخت از ولایت و امام نباشد، حوادث تلخی چون عاشورا رخ می دهد.


وی با ذکر روایتی از امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: شناخت، معرفت و بصیرت نسبت به ولایت فقیه باید جزو اولویت‌ها و سرمشق‌های زندگی همگان باشد، امروز پس از گذشت 14 قرن از قیام حسینی باید در اطاعت و تبعیت از ولایت به عنوان نائب امام زمان(عج) در دوران غیب از یکدیگر سبقت بگیریم.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که یکی از اهداف و برنامه‌های دشمن در قالب جنگ نرم، قرار دادن مردم در مقابل ولایت فقیه است، افزود: دشمنان به دنبال گسستگی میان امت و ولایت هستند، غافل از این‌که انقلاب اسلامی ایران با تبعیت از نهضت حسینی و اطاعت از فرمان ولی فقیه به پیروزی رسیده است.


حجت‌الاسلام کاملی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اوضاع سیاسی حاکم بر منطقه اظهار داشت: گروه‌های تکفیری و سلفی که منجر به ایجاد اختلال در عرصه‌های بین‌المللی و طی چند روز اخیر مرتکب جنایت‌هایی در فرانسه شده‌اند که به دنبال این عملیات‌های تروریستی بیم و ترس از وقوع و تکرار چنین حوادثی در دیگر کشورهای غربی و استکباری به شدت مشاهده می‌شود.


وی ادامه داد: دشمن نفوذ و سلطه از طرق مختلف را بر جهان اسلام در سیاست‌های خود می‌پروراند که امثال این گروه‌های تروریستی و تکفیری یکی از این راه‌های نفوذ استکبار جهانی و به نابودی کشاندن دین و شریعت اسلام به وسیله این گروه‌ها جزو اولویت‌های کشورهای غربی و صهیونسیتی است.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا منشأ گمراهی داعش و گروه‌های تکفیری و تروریستی را عمل به ظواهر و مسائل به غیر از اسلام ناب محمدی(ص) بیان کرد و افزود: دشمنان اسلام و استکبار جهانی پس از گذشت 37 سال از پایه‌گذاری انقلاب اسلامی هنوز باور نکرده‌اند که دیگر نباید به دنبال سلطه‌جویی و فتنه‌ستیزی در بین امت اسلامی باشد.


حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که غرب با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده است، گفت: این فتنه ننگین دامان خود غربی‌ها را گرفته است، شرایط امنیتی حاکم بر کشورهای اروپایی در چند دهه گذشته بی‌سابقه بوده است، به یقین آتش این فتنه غرب فراگیر خواهد بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات