۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۳۰۶۵۹۰
امام جمعه عجب‌شیر:

عهد و پیام شیعیان با امام خود ناگسستنی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی با تأکید بر این‌که امروز غفلت از تحرکات دشمنان اسلام برابر با تکرار تاریخ تلخ عاشورا است، گفت: عهد و پیام شیعیان با امام خود ناگسستنی است.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب‌شير

حجت الاسلام محمود شربیانی امام جمعه عجب شیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به آثار و برکات اجتماع عظیم میلیونی شیعیان جهان در مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: این راهپیمایی نماد تولی و تبری و اولین اثر و برکت آن عمل به وظیفه و تکلیف الهی و پاسداشت ارزش های دینی و ولایت علوی است.


وی با بیان این‌که شور حسینی و روحیه ایثار و شهادت طلبی ملت ایران سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان است، خاطرنشان کرد: حرکت عظیم میلیونی مردم در اربعین به سوی کربلا مشتی بر دهان همه تروریست های عالم بود تا استکبار و داعش بدانند که هیچ غلطی نمی توانند علیه عاشقان امام حسین(ع) بکنند.


حجت الاسلام شربیانی با اشاره به این‌که عشق و ارادت شیعیان جهان نسبت به ائمه اطهار به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند تا زمانی که عشق حسینی و ارادت به ائمه اطهار(ع) در ملت ایران شعله ور است، هرگز نمی توانند ضربه ای به ملت ایران بزنند.


امام جمعه عجب شیر با بیان این‌که اربعین روز تجدید عهد و پیمان با امام حسین(ع) است، تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی بهترین فرصت برای ابراز عشق و ارادت به ایشان و ائمه اطهار(ع) بوده است، این حرکت عظیم توانست بسیاری از توطئه های دشمنان اسلام و تشیع را خنثی کند.


وی با اشاره به استکبارستیزی نهضت و قیام عاشورا و ارتباط آن با راهپیمایی کربلا، یادآور شد: امام حسین(ع) در برابر دشمن اسلام ترسی به خود راه نداد و با قدرت ایستادگی کرد و زیر بار ذلت دشمن نرفت و راهپیمایی عظیم کربلا نیز به دنیا پیام می دهد که ما مانند امامان(ع) از مرگ و شهادت نمی هراسیم و از اعتقادات خود دفاع می کنیم.


حجت الاسلام شربیانی با بیان این‌که عهد و پیام شیعیان با امام خود ناگسستنی است، تصریح کرد: امروز غفلت از تحرکات دشمنان اسلام برابر با تکرار تایخ تلخ عاشوراست، بنابر این باید در این مقطع حساس تاریخی گوش به فرمان ولایت فقیه به عنوان نائب امام عصر(عج) باشیم.


وی با بیان این‌که تبعیت از ولی فقیه، تبعیت از امام زمان(عج) و رسول خداست، گفت: اگر نتوانیم به وظایف خود در جبهه ولایت عامل باشیم، به یقین دشمنان با فتنه‌های مختلف، توطئه‌های نرم و استحاله فرهنگی داشته های اعتقادی ما را نابود خواهند کرد./935/302/ب3

ارسال نظرات