۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۰۷۳۸۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نامه رهبری به جوانان غرب فراهم کردن زمینه پذیرش اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب گفت: نامه رهبری به جوانان غرب زمینه پذیرش اسلام برای آنان را فراهم می کند.
 نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‎فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز، در جلسه شورای اداری استان لرستان که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد،  با تبریک آغاز ماه ربیع‌‌الاول گفت: آغار این ماه موجب گسترش اسلام شد.

 

وی با اشاره به مصادف بودن آغاز ماه ربیع الاول با هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه افزود:  اسلام زمانی جهانی شد که پیامبراکرم به مدینه هجرت کردند.

 

بصیرت و آگاهی شرط دعوت به سوی خدای متعال است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان این که خداوند در قرآن به پیامبران فرموده است که مبشر، منذر و گواه بر اعمال و دعوت کننده به‌سوی خدا باشند، عنوان داشت: شرط دعوت به‌سوی خدا، بصیرت، آگاهی و معرفت است.

 

وی خاطرنشان کرد: در زیارت جامعه کبیره هدف نهایی رهبران الهی دعوت کننده به‌سوی خدا بیان شده است.

 

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت بصیرت در همه امور اظهار داشت: اگر بصیرت نباشد دعوت به‌سوی خدا نخواهد بود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که انقلاب اسلامی ما بر اساس دعوت به‌سوى خدا شکل گرفته است، گفت: نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب برای این است که همه جهت خدایی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه از انجام عمل صالح خدمت به مردم، رفتار متناسب با مردم یاد کرد و گفت: عمل صالح شرط دوم دعوت به سوی خدا است.

 

وی با بیان این که در سایه عمل صالح می توان پیشرفت کرد و زمینه توسعه را فراهم ساخت، اظهار داشت:  توسعه و پیشرفت اثر دوم دعوت به‌سوی خدا است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به نامه ی رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب عنوان کرد: نامه رهبری به جوانان غربی زمینه پذیرش اسلام را در دل آنان فراهم می‌کند.

 

وی اقتدار کشور را مرهون وجود رهبر معظم انقلاب و رهبری امام راحل در شکل گیری انقلاب دانست و گفت: امروز در سایه پیروی از فرمایشات رهبری دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون خنثی می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان آثار دعوت به سوی خدا یادآور شد: شکست‌ناپذیری و برخورداری از پاداش الهی از دیگر آثار دعوت به‌سوی خدا است./9459/202/ب3

ارسال نظرات