۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۳۰۷۵۲۱
مدیر مدرسه علمیه خواهران دورود خبر داد؛

پذیرش 25 طلبه ورودی بهمن ماه در مدرسه علمیه الزهرای دورود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) دورود از پذیرش 25 طلبه در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: این طلاب در سطح دو پذیرش می‌شوند.
طلاب

فرحناز لیریایی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) دورود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در این مدرسه علیمه 203 طلبه مشغول تحصیل هستند.

 

وی با بیان این که مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان دورود در دو مقطح سطح دو و سه فعالیت می کند، افزود: در این مدرسه طلاب سطح سه در رشته فقه و اصول مشغول تحصیل هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) دورود در ادامه تصریح کرد: طلاب سطح سه مدرسه علمیه الزهرا(س) 19 نفر هستند.

 

وی با اشاره به تحصیل طلاب مدرسه الزهرا(س) شهرستان دورود به صورت حضوری و پاره وقت، یادآور شد: طلاب بزرگسال به صورت پاره وقت مشغول تحصیل هستند.

 

لیریایی در ادامه با اشاره به پذیرش طلاب در شهریور ماه همزمان با سراسر کشور بیان کرد: در بهمن ماه نیز 25 نفر در سطح دو پذیرش می‌شوند.

 

وی با بیان این که نام نویسی داوطلبان سطح دو هم اکنون آغاز شده است، خاطرنشان کرد: مصاحبه ورودی پذیرفته‌شدگان در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) دورود هدف از برگزاری مصاحبه بین داوطلبان را گزینش موضوعات موردنظر در جهت پذیرش طلاب و به گزینی آنان بیان کرد.

 

وی با اشاره به استقبال داوطلبان از ورود به مدرسه علمیه خواهران دورود، عنوان کرد: طلاب این مدرسه علمیه افرادی توانمند بوده و در جهت شکوفایی استعداد طلاب در مسیر طلبگی از هیچ کوششی دریغ نمی شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات