۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۳۰۸۲۰۵
امروز صورت گرفت؛

ثبت نام دو داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در مازندران

خبرگزاری رسا ـ فرماندار مرکز استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران از ثبت نام دو نفر در نخستین روز آغاز ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در مازندران خبر داد.
مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، احمد حسین زادگان، فرماندار مرکز استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران از ثبت نام دو نفر در نخستین روز آغاز ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در مازندران خبر داد.

 

وی افزود: حجت الاسلام سید صادق پیشنمازی نخستین فردی بود که صبح امروز با حضور در فرمانداری ساری ثبت نام کرد.

 

حجت الاسلام پیشنمازی در حال حاضر مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری است و در گذشته نیز برای انتخابات خبرگان رهبری از مازندران ثبت‌نام کرده بود.

 

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، همچنین فرزند آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی نیز به نمایندگی از پدر دومین فردی بود که با حضور در فرمانداری مرکز استان برای شرکت در رقابت های پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران ثبت نام کرد.

 

گفتنی است، آیت الله صادق آملی لاریجانی، آیت الله نورالله طبرسی، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی و حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری در حال حاضر چهار نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری هستند که حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری سال گذشته به رحمت خدا پیوست./950/203/ب2

ارسال نظرات