۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۳۰۸۳۷۷
حجت الاسلام سقای بی ریا:

شعله نهضت شیخ زکزاکی خاموش نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سقای بی ریا با بیان اینکه دولت نیجریه از نهضت شیعیان این کشور به وحشت افتاده است، گفت: شعله نهضت شیخ ابراهیم زکزاکی با شهادتش خاموش نخواهد شد.
حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا

حجت الاسلام محمدناصر سقای بی ریا عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با سرکوب شیعیان نیجریه و دستگیری شیخ ابراهیم زکزاکی، گفت: این اقدام وحشیانه به دلیل رشد اسلام ناب محمدی در کشور نیجریه بوده است.

 

وی با بیان اینکه دولت نیجریه از رشد استکبارستیزی در این کشور به وحشت افتاده است، خاطرنشان کرد: بعد از راهپیمایی با شکوه اربعین دولت نیجریه به وحشت افتاد، همان طور که در روز قدس سال گذشته به شیعیان نیجریه حمله کردند و سه پسر شیخ زکزاکی به شهادت رسید حمله امسال گسترده تر از سال قبل بود آنها به قصد نابودی شیعیان به خانه رهبر شیعیان نیجریه حمله کردند و بعد از شهادت همسر و پسر شیخ زکزاکی او را دستگیر کردند و هنوز از سرنوشت او اطلاعی نیست.

 

وی با تأکید براینکه نهضت شیخ زکزاکی پا گرفته است و بسیاری از مردم نیجریه پیروان اسلام ناب محمدی هستند، اظهار داشت: دولت نیجریه فکر می کند اگر شیخ زکزاکی را شهید کند این نهضت خاموش می شود اما شعله این نهضت خاموش نخواهد شد.

 

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: همانگونه که در لبنان بعد از شهادت سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله رهبر شیعیان لبنان شد اگر شیخ ابراهیم زکزاکی به شهادت برسد فرد دیگری جای او را خواهد گرفت و راه او ادامه دارد این مصداق این است که آنها می خواهند نور خدا را با دهان خاموش کنند اما این نهضت گسترش یافته است./818/302/ب1

ارسال نظرات