۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۳۰۸۴۴۰
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان خبر داد؛

برگزاری گردهمایی بانوان کانون مساجد لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: گردهمایی واحد خواهران کانون مساجد لرستان با هدف تقویت فعالیت بانوان در کانون مساجد برگزار می شود.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در نشست خبری با حضور جمعی از اصحاب رسانه گفت: 358 کانون فرهنگی وهنری در مساجد استان لرستان فعال است.

 

وی با بیان این که از این تعداد، 173 کانون فرهنگی وهنری مساجد استان در واحد خواهران فعالیت می کنند، افزود: نخستین گردهمایی بانوان کانون مساجد واحد خواهران استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که این گردهمایی با رویکرد توجیه بانوان عضو کانون های فرهنگی وهنری مساجد برگزار می شود، عنوان داشت: هدف از برگزاری این گردهمایی تقویت فعالیت بانوان و گسترش فعالیت آنان در کانون مساجد است.

 

وی با بیان این که رونق فعالیت های کانون مساجد از مهم ترین برنامه های ما است، خاطرنشان کرد: در این راستا گردهمایی و کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به جایگاه زن در جامعه و نقش آن در عرصه های فرهنگی اجتماعی اظهار داشت: نباید از نقش تربیتی زن در خانواده غافل شد.

 

وی در ادامه با اشاره به رویکرد کانون های مساجد واحد خواهران در جذب زنان و دختران به مساجد افزود: این امر در جهت تقویت فرهنگی دینی و تبیین باورها بین زنان صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: تبیین باورها و ارزش های اسلامی بین زنان و تقویت فرهنگ دینی مهم ترین عامل مقابله با دسیسه های فرهنگی غرب است.

 

وی بیان داشت: در این گردهمایی که با حضور اعضای واحد خواهران کانون مساجد لرستان برگزار می شود، گفتمان سازی نظام زن و خانواده نیز صورت می گیرد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: افزون بر این گردهمایی یک دوره آموزشی یک روزه ویژه بانوان کانون مساجد استان برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در کارگاه آموزشی یک روزه از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد شرکت می کنند./9459/202/ب3

ارسال نظرات