۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۳۰۹۵۴۰
در پی شهادت شیخ نمر صورت گرفت؛

تجمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران الزهرا بوشهر

خبرگزاری رسا ـ طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران الزهرا بوشهر، بعد از ظهر امروز در اعتراض به اعدام شیخ نمر از سوی حکومت عربستان سعودی تجمع کردند.
تجمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران الزهرا بوشهر تجمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران الزهرا بوشهر تجمع تجمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران الزهرا بوشهر تجمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران الزهرا بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، در پی شهادت مظلومانه علامه نمر باقر النمر، بعد از ظهر امروز طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران الزهرا بوشهر، در این مدرسه تجمع کردند و با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... این جنایت آل سعود را محکوم کردند.

 

در ادامه این برنامه، بیانیه‌ای در جمع طلاب قرائت شد که متن آن، به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اقدامت خیانت‌آمیز جنایت‌کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید آتش تفرقه بین امت اسلامی و شیعیان و اهل سنت است که به فضل الهی و به برکت خون‌های شهیدان به‌گونه‌ای رقم خورد که همه نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

 

آری، امروز در غم و اندوه فقدان این مجاهد نستوه که تنها جرم او امربه‌معروف و نهی از منکر صادقانه و خالصانه بوده است، سینه‌هایمان مالامال از درد و رنج است ولی مفتخریم پیرو آیینی هستیم که چنین شهدایی دارد.

 

هنوز دردهایمان از فاجعه منا تسکین نیافته، باید در غم دیگری بسوزیم؛ این اقدام متوحشانه آل سعود در اعدام آیت‌الله نمر نقض مسلم و آشکار حقوق بشر و آزادی بیان است.

 

امروز رژیم تروریست پرور آل سعود، یک‌به‌یک در سنگرهای حق علیه باطل زمین‌گیر شده است و به جبران این قضایا دست به این‌گونه جنایات می‌زند.

 

جهان اسلام به داشتن علمایی همچون شیخ نمر، باید به خود ببالد که حتی پیکر بی جهان آن‌ها هم مایه رعب و وحشت استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل و مزدوران آن‌ها است و قطعاً و بدون تردید رژیم آل سعود هزینه این اقدام ننگین را خواهد پرداخت چراکه خون مظلوم بدون اثر نیست.

 

طلاب و بسیجیان مدرسه علمیه الزهرا(س) بوشهر، شهادت مظلومانه آیت‌الله نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را به حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم رهبری و امت اسلامی و حوزه علمیه جهان اسلام تسلیت گفته و خواستار اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان جهان علیه مستکبران است و از خدای متعال خواستاریم نصرت و عنایات خاصه خود را  از ما دریغ نفرماید و آنی و کمتر از آن، ما را به حال خود نگذارد. اللهم انفر جیوش المسلمین واخذل کفار و المنافقین. و من الله التوفیق/846/101/ب2

ارسال نظرات