۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۳۰۹۵۶۱
مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی مراغه:

مردم جهان از افراطی‌گری آل‌سعود نگران هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) مراغه گفت: جنایات رژیم آل‌سعود در کشورهای مختلف جهان موجب نگرانی جامعه بین‌المللی شده است.
نمر

حجت الاسلام امیر حسینقلی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) مراغه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به بازتاب جهانی شهادت آیت الله شیخ نمر النمر در رسانه‌های بین‌المللی اظهار داشت: رژیم آل‌سعود در شرایطی حکم اعدام شیخ نمر را اجرایی کرد که با موجی از اعتراضات بین‌المللی مواجه است.

 


وی با بیان این‌که مقابله با گسترش آرمان های شیعه مهم‌ترین علت اعدام شیخ نمر از سوی رژیم آل سعود بوده است، خاطرنشان کرد: سران متحجر این رژیم وابسته به غرب خیال می کنند که با شهادت شیخ نمر موج بیداری اسلامی و آزادی‌خواهی مردم عربستان خاموش خواهد شد، اما حقیقت چیز دیگری است.

 


مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) مراغه با تأکید بر این‌که شهادت شیخ نمر عامل بیداری مردم دیگر کشورهای اسلامی علیه دشمنان جبهه مقاومت خواهد بود، تصریح کرد: آل‌سعود به دنبال لاپوشانی به جنایات خود در دیگر کشورهای اسلامی با عنوان مبارزه با تروریسم است.

 


حجت الاسلام حسینقلی‌زاده با تأکید بر این‌که جنایات رژیم آل‌سعود در کشورهای مختلف جهان موجب نگرانی جامعه بین‌المللی شده است، تصریح کرد: دفاع از شیعیان و جلوگیری از اتهام زنی وهابیان به مذهب شیعه مهم ترین اهدافی بود که شیخ نمر باقر النمر آن را دنبال می کرد و رژیم آل سعود به علت ناتوانی در برابر مقاومت های این شهید، وی را اعدام کرد.

 


وی با بیان این‌که آیت الله شیخ نمر به همراه 47 تن دیگر که در بین آن ها شیعیان، تکفیری های طالبان و نیروهای داعش وجود داشت، اعدام شده است، خاطرنشان کرد: اعدام شیخ نمر به همراه تکفیری ها، سیاست آل سعود برای سرپوش گذاشتن به این اقدام شنیع خود است.

 


مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) مراغه با بیان این‌که آل‌سعود به دنبال فریب افکار عمومی است، گفت: شیخ نمر، عالم فاضل و روحانی آزادی‌خواه عربستان بود که جز حرف، فریاد و دفاع از حق چیز دیگری در زندگی نداشت و دولت عربستان نتوانست او را تحمل کند و این روحانی بزرگ را مظلومانه به شهادت رساند.

 


حجت الاسلام حسینقلی زاده در پایان با اشاره به این‌که موج اعتراضات مردمی نسبت به جنایات رژیم آل‌سعود عامل اضمحلال شیوخ مرتجع عربی منطقه خواهد بود، ادامه داد: تاریخ نشان داده حاکمان مستکبر و ظالم با ریختن خون مظلوم به جایی نرسیده اند./935/302/ب1

ارسال نظرات