۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۳۰۹۶۲۴
حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی:

عربستان به دنبال تحقق سیاست های ایادی استکباری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی با بیان این که قطع ارتباط آل سعود و ایران باید انجام می شد و حکمتی داشته است که در این ارتباط نامشروع ترین و مشروع ترین حکومت ارتباط خود را قطع کردند، گفت: عربستان به دنبال تحقق سیاست های ایادی استکباری بوده و در این مسیر گام برمی دارد.
حجت الاسلام سيد محمد قائم مقامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد قائم مقامی، استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در همایش گفتمان انقلاب اسلامی با عنوان مقابله با نفوذ و گرامیداشت یاد شهید باقر النمر که در مسجد علامه حسن زاده آملی برگزار شد با بیان این که انقلاب اسلامی حادثه عظیم و گرانقدری بود که دارای ابعاد بسیاری است، گفت: انقلاب ما با عمق فکری و اعتقادی و در راستای اسلامی ناب محمدی(ص) بوده است.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که با ظهور انقلاب اسلامی صحنه جدیدی از اندیشه دینی در سطح جهان به وقوع پیوست که اثرگذاری والایی داشته است، افزود: انقلاب ما با بهره گیری از مکتب اهل بیت معصومین(ع) و تعالیم والای دینی حرف های جدیدی داشته و تلاش کرد زمینه تقرب به حضرت حق را فراهم کند.


حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی خاطرنشان کرد: تفکر انقلاب اسلامی در بیداری کشورها نقش مهم و اساسی برعهده داشته که امروز شاهد اثرات و دستاوردهای آن هستیم.


وی با بیان این که آمریکا همواره به دنبال استکبارگری بوده و تلاش های بسیاری را در این مسیر انجام داده است، گفت: ایادی استکباری به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند که نقشه های آنان بر همه آشکار شده است.


استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ اسلام ناب محمدی دارد، بیان داشت: انقلاب اسلامی با تفسیر درست خود آمده و توانست اثرگذاری شایسته ای در عرصه جهانی و در برابر استکبار داشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال مقابله با اسلام و مقاومت است و حمایت های آنان را مشاهده می کنیم که تلاش دارد اهداف خود را به هر نحوی عملی کند.


حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی با بیان این که قطع ارتباط آل سعود و ایران باید انجام می شد که حکمتی داشته است که در این ارتباط نامشروع ترین و مشروع ترین حکومت ارتباط خود را قطع کردند، گفت: عربستان به دنبال تحقق سیاست های ایادی استکباری بوده و در این مسیر گام برمی دارد.


حجت الاسلام حسین محمدیان امیری، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل نیز با بیان این که دشمنان همواره به دنبال فتنه انگیزی هستند، گفت: در سال 88 تلاش کردند از طریق انتخابات ریاست جمهوری اهداف خود را محقق کنند که در این جریان خواصی مردود شدند.


وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در برابر فتنه انگیزی دشمنان هوشیاری لازم را داشته و با بصیرت در مسیر مقابله با اهداف ایادی استکباری قدم برداریم.


حجت الاسلام محمدیان افزود: نظام اسلامی با تکیه بر حق و اطاعت از ولایت فقیه در مسیر اقتدار و سربلندی قرار دارد که مردم ما در فتنه های مختلف ضربه محکمی بر دشمنان وارد کردند.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل ادامه داد: دشمنان نمی توانند در نظام اسلامی به اهداف و خواسته ها دست پیدا کنند که ضرورت دارد مسیر خود را به درستی پیش برده و در انتخابات آینده تکلیفی مهم و اساسی برعهده داریم./1314/202/ب1

ارسال نظرات