۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۳۰۹۶۹۱
آیت الله علما:

دشمنان اسلام به دنبال تفرقه افکنی و آشوب در جهان هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در همایش پرچمداران وحدت با بیان این‌که جوامع اسلامی باید هوشیارانه وقایع جهان را رصد کنند و آگاه باشند که توطئه های دشمنان اسلام پایانی ندارد، گفت: دشمنان اسلام به دنبال تفرقه افکنی و آشوب در جهان هستند.
آيت الله علما 90

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش پرچمداران وحدت ظهر امروز با حضور علما و روحانیان اهل تسنن و شیعه در شهرستان صحنه برگزار شد.


آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با حضور در این مراسم عنوان داشت: نام گذاری هفته وحدت از سوی امام راحل (ره) بیانگر بینش عمیق و هوشیاری ایشان درباره امور جهان است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: جوامع اسلامی باید هوشیارانه وقایع جهان را رصد کنند و آگاه باشند که توطئه های دشمنان اسلام پایانی ندارد و آن ها همواره در حال نقشه کشی و طراحی آشوب و تفرقه در جهان اسلام هستند.


امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: افزایش بصیرت دینی موجب آگاهی مردم شده و نیات پلید و شوم دشمنان اسلام را آشکار می کند.


آیت الله علما با تصریح بر این که حفظ وحدت جوامع اسلامی موجب اقتدار ملت های مسلمان می شود، بیان داشت: تمام مذاهب اسلامی برادر و همدل هستند و نباید اجازه تفرقه افکنی و جنگ افروزی به دشمنان اسلام بدهند زیرا مستکبران به دنبال فروپاشی جوامع مسلمان و خاموش کردن نور عالم گیر اسلام هستند.


وی ادامه داد: باید از عوامل تفرقه انگیز و مخل اتحاد مسلمانان دوری کرده و بر مشترکات مذاهب مختلف تأکید کرد تا زمینه همدلی بیش از پیش مسلمانان فراهم آید، نباید گوش به یاوه گویی های دشمنان سپرد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان اظهار داشت: باید توطئه های دشمنان را شناخت و آگاهانه آن ها را خنثی کرد، حفظ و افزایش بصیرت دینی موجب تحکیم اتحاد مسلمانان خواهد شد./857/202/ب2

ارسال نظرات