۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۳۰۹۸۸۶
امام جمعه خرمشهر:

اعدام شیخ نمر پایه های حکومت آل سعود را متزلزل خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرمشهر با اشاره به این که آیت الله شیخ نمر به خوبی توانست رهبری حرکت مردم علیه عربستان سعودی را به سرانجام برساند، گفت: اعدام شیخ نمر پایه های حکومت آل سعود را متزلزل خواهد کرد.
حجت الاسلام سيد عبدالنبي موسوي، امام جمعه خرمشهر

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی، امام جمعه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که آیت‌الله شیخ نمر از شخصیت های برتر علمی و سیاسی و رهبر شیعیان عربستان سعودی بود، اظهار داشت: ایشان سالیان بسیار عمر خود را صرف علم و تحصیل کرد و از اساتید توانمند حوزه های علمیه استفاده و تا مرز اجتهاد پیش رفت.

 

وی با اشاره به این که آیت الله شیخ نمر به خوبی توانست رهبری حرکت مردم علیه عربستان سعودی را به سرانجام برساند، ادامه داد: با توجه به فضای خفقان حاکم بر عربستان سعودی، این رژیم نتوانست آیت الله شیخ نمر را تحمل کند و در نهایت ایشان را شهید کرد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به عکس‌العمل‌های لازم جهت پاسخ به اعدام شیخ نمر و شهادت این روحانی مبارز، خاطرنشان کرد: تمام امت‌های اسلامی به ویژه کشورهایی که درصد بالایی از آنها شیعه هستند، باید درباره این جنایت واکنش خود را ابراز کنند در حالی که اعدام شیخ نمر پایه های حکومت آل سعود را متزلزل کرد.

 

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: این اقدام سبب می شود که عربستان سعودی، مستکبران جهانی و حامیان او از تصور این که با به شهادت رساندن عالمان مبارز مسلمان و شیعه اتفاق خاصی نیفتاده، خودداری کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که امیدی به مراکز جهانی نیست چرا که این مراکز در اختیار منافع مستکبران و ظالمان جهانی گام بر می دارند، گفت: اگر در زمانی اقتدار جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شود، هرگز شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود./9453/303/ب2

ارسال نظرات