۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۳۰۹۸۹۶
مدیر کل اوقاف مازندران:

جنایت های آل سعود محصول اتاف فکر لابی صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که اقدامات جنایتکارانه و ددمنشانه دژخیمان آل سعود محصول اتاق فکر لابی صهیونیستی است، گفت: شهادت مجاهد مظلوم شیعه، برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات بیداری اسلامی در منطقه و جهان خواهد بود.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران عصر امروز در مراسم گرامیداشت آیت الله شهید نمر در ساری  به سیاست های خصمانه آل سعود در برابر کشورهای اسلامی منطقه اشاره کرد و گفت: امروز رژیم آل سعود به درماندگی و خودکامگی رسیده است.

 

وی با محکومیت شدید اعدام آیت الله نمر از سوی آل سعود خبیث، افزود: اقدام آل سعود در اعدام این عالم مجاهد و مبارزه تیر خلاصی بر این حکومت رو به فروپاشی بوده است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که آیت الله نمر شخصیتی بود که جهان به شجاعت ایشان اعتراف دارد، ادامه داد: حکام ظالم آل سعود با عنوان خادم الحرمین عامل تفرقه ها از کنار مرکز وحی هستند که نمونه بارز آن فاجعه انسانی منا است که در مناسک حج امسال این رژیم ظالم بدون رعایت انسانیت و عواطف، ننگ دیگری را بر تاریخ زندگی خود نوشته اند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آتش فتنه ای که عربستان آغاز کرده دامن خودشان را خواهد سوزاند، افزود: به حتم امت اسلامی در برابر این اقدام عربستان سعودی سکوت نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام علیزاده با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر صدور حکم اعدام برای شیخ نمر از سوی دولت عربستان، خاطرنشان کرد: مدعیان دفاع از حقوق بشر که خودرا مدافع حقوق انسان ها می دانند چرا در برابر صدور این حکم زبان به دهان گرفته اند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که آل سعود سفاک، همانند سلف منحرف خود جنوق نفاق و بیگانگی خود را با به شهادت رساندن آیت الله نمر به نمایش گذاشت، تصریح کرد: آل سعود بداند که با شهید کردن این چنین شخصیت های بزرگی نمی تواند راه را برای اهداف و مقاصد شوم و پلید خود هموار سازد.

 

وی با بیان این که شاگردان مکتب علوی و عاشورایی مبارزه و جهاد در راستای احیای احکام و تعالیم اسلام و شهادت در راه خدا را سرمشق زندگی و حیات طیبه ابدی خود می دانند، بیان داشت: تلاش این رژیم فاسد و ظالم در خاموش کردن نور اسلام ناب در جهان بی فایده است چون وعده الهی، گسترش جهانی اسلام ناب محمدی و نابودی و ذلت منافقان و کافران است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که با شهادت آیت الله نمر روشنگری نخواهد مرد و پرچم آزادگی همچنان بر افراشته خواهد ماند، گفت: این عالم مجاهد پس از تحمل رنج‌ها، سختی‌ها و شکنجه‌های فراوان در زندان‌های مخوف رژیم منفور سعودی به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خدا بود رسید و با شهادت افتخارآفرین خود ثابت کرد، راه حضرت سیدالشهداء  و یاران شهید و باوفایش، حتی در قرن حاضر هم، همان راه تمام ناشدنی و روشن آزادی و آزادگی است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که این اقدام جنایتکارانه و ددمنشانه دژخیمان آل سعود محصول اتاق های فکر لابی های صهیونیستی است، تصریح کرد: شهادت مجاهد مظلوم شیعه، برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات بیداری اسلامی در منطقه و جهان و سندی دیگر، از بی کفایتی و نامشروع بودن رژیم آل سعود، در اداره سرزمین وحی است که همچون تیر خلاصی بر نعش منحوس و پوشالی سلطنت فانی آل سعود است.

 

وی با بیان این که شهادت آیت الله نمر باعث ویرانی و از هم پاشیدن بنیان‌های حکومت آل سعود خواهد شد، ادامه داد: این اشتباه خاندان سعودی، آنها را به سرانجامی که در انتظار صهیونیسم نیز هست، نزدیک‌تر خواهد کرد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به حکومت اشغالگر قدس و حکومت ظالم و ستمگر آل سعود گفت: این دو رژیم ظالم دو روی یک سکه بوده و منحوس و پلید هستند و جنایات و خیانت آنها بر بشریت و مسلمانان، بر کسی پوشیده نیست.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به موضعگیری مجامع جهانی و بین‌المللی و شخصیت‌ها و حکام آمریکا و اروپا تأکید کرد: جامعه جهانی و به ویژه سیاستمداران مطیع شیطان غرب و آمریکا، بار دیگر در قبال این قضیه چشم‌ها را بسته‌اند و فقط بعضی از آنها به ابراز تأسف بسنده کردند.

 

وی با بیان این که شهادت شیخ نمر سبب تسریع جریان اضمحلال حکومت آل سعود خواهد شد، ابراز داشت: سکوت مجامع بین‌الملل در برابر این ظلم‌ها یعنی، کسانی بر مسندهای بین المللی تکیه داده اند که از هیچ گونه صلاحیتی برخوردار نیستند و فقط جائی سر و صدا و فریاد آنها را می‌شنویم که منافع حزبی و شخصی و شیطانی آنها در خطر باشد./950/202/ب1

ارسال نظرات