۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۳۱۰۰۹۷
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت تبلیغی 100 مبلغ در مدارس لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان از فعالیت تبلیغی 100 مبلغ در مدارس لرستان خبر داد و گفت: حضور مبلغ در مدارس نقش بسزایی در پاسخگویی به شبهات دینی دارد.
اعزام مبلغان به مدارس

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از رسالت های مهم حوزه های علمیه تربیت علمی و اخلاقی طلبه است.

 

وی با بیان این که طلاب در عرصه تبلیغ استعدادهای نهفته ای دارند، افزود: با تحصیل و فراگیری دروس مختلف حوزه و در کنار تحصیل، گذراندن دوره های آموزشی تلاش می شود استعداد طلاب شکوفا شود.

 

حجت الاسلام ولی پور تصریح کرد: کارگاه های آموزشی از جمله دوره های آموزشی فن و خطابه، تحقیق و پژوهش در طول سال تحصیلی و با دعوت از اساتید برجسته حوزه علمیه قم برای طلاب برگزار می شود.

 

وی با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمن تلاش در راستای کم رنگ کردن ارزش ها و باورهای دینی جوانان در جامعه عنوان داشت: حضور مبلغان و تبلیغ در زمینه گسترش معارف اسلامی بسیار مهم است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان اظهار داشت: تبلیغ در عرصه دین و معارف اسلامی بهترین عامل خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن در عرصه های گوناگون است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تبلیغ و حضور در بین جوانان و نوجوانان زمینه آگاه سازی آنان در برابر دسیسه های دشمن را فراهم کرده و راه مقابله با این دسیسه ها را در پی دارد.

 

حجت الاسلام ولی پور در ادامه از فعالیت تبلیغی 100 مبلغ در مدارس استان لرستان خبر داد و افزود: این تعداد مبلغ در مناطق شهری و روستایی مشغول فعالیت هستند.

 

وی با بیان این که حضور مبلغ در مدارس و تبلیغ چهره به چهره نقش بسزایی در آگاه سازی نسل جوان و گسترش معارف دین دارد، گفت: تبلیغ چهره به چهره بهترین و اثرگذارترین روش در آشنایی طلاب با معارف دینی و الهی است.

 

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با اشاره به طرح شبهات گوناگون از سوی دشمنان برای نسل جوان و نوجوان ادامه داد: حضور مبلغ به صورت دائم در مدارس امری بسیار مهم و مؤثر در پاسخ گویی به این شبهات است.

 

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: حضور مبلغان در مدارس می تواند در ارائه مشاوره دینی نیز مؤثر باشد.

 

وی یادآور شد: مبلغان حوزه های علمیه لرستان در قالب طرح بینات در طول سال فعالیت های چشمگیری انجام می دهند./9459/302/ب3

ارسال نظرات