۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۳۱۰۴۷۶
معاون آموزش مدرسه علمیه طالبیه:

حضور 246 نفر در آزمون نیمسال نخست مدرسه علمیه طالبیه تبریز

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام ریاضی گفت: امتحانات نیم سال نخست مدرسه علمیه طالبیه تبریز در دو سطح دو و سه و در چها رپایه تحصیلی 7 تا 10 برگزار می‌شود که از این میان 246 نفر از طلاب در این آزمون‌ها به رقابت می‌پردازند.
حجت الاسلام باقر رياضي بخشايش

حجت‌الاسلام باقر ریاضی بخشایش، معاون آموزش حوزه علمیه طالبیه تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به روند آموزشی حوزه علمیه طالبیه تبریز، اظهار داشت: ارتقاء سطح آموزشی و علمی طلاب ازجمله اهداف معاونت آمورش این مدرسه علمیه هست.


وی بابیان این‌که مدرسه علمی تاریخی طالبیه دارای آوازه و نام بلند در میان مدارس علمیه دارد به‌طوری‌که بسیاری از بزرگان در این مدرسه تحصیل نموده‌اند، تصریح کرد: این مدرسه علمیه از ظرفیت علمی و آموزشی بالایی برخوردار است.


استاد جامعه المصطفی (ص) تبریز همکاری و همیاری مسؤولان و اساتید مدرسه را راهگشای ارتقاء هر چه بیشتر سطح علمی این مدرسه دانست و افزود: این مدرسه علمیه با توجه به همکاری و همیاری میان طلاب، مسؤولان و اساتید از سطح علمی مطلوبی برخوردار است.


وی همچنین سطح پژوهشی این مدرسه علمیه را مورداشاره قرارداد و خاطرنشان کرد: طلاب این مدرسه علمیه در المپیادهای علمی و جشنواره‌های مختلف دارای رتبه‌های برتر بوده و دارای مقالات علمی می‌باشند که نشان از سطح آموزشی این حوزه علمیه دارد.


حجت‌الاسلام ریاضی با اشاره به آغاز امتحانات نیمسال نخست سال جاری در این مدرسه علمیه، ابراز داشت: امتحانات نیمسال این مدرسه علمیه از روز یکشنبه 20 دی آغازشده است و تا روز دوشنبه هفته آینده 28 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.


وی بابیان این‌که آزمون نیمسال نخست این مدرسه علمیه در کیفیت مطلوب در حال برگزاری است، افزود: این امتحانات در دو سطح دو و سه و در چهارپایه تحصیلی 7 تا 10 برگزار می‌شود که از این میان 246 نفر از طلاب در این آزمون‌ها به رقابت می‌پردازند.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آزمون غیرحضوری حوزه‌های علمیه به‌ویژه مدرسه علمیه طالبیه تبریز، خاطرنشان کرد: آزمون غیرحضوری نیمسال نخست نیز از یازدهم اسفندماه با حضور 120 نفر از طلاب برگزار خواهد شد.


وی در پایان ابراز داشت: نیمسال دوم تحصیلی این مدرسه علمیه از روز شنبه 3 بهمن‌ماه بعد از اتمام امتحانات نیم سال نخست و استراحت چندروزه با عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و توجهات الهی آغاز خواهد شد و طلاب در کلاس‌های درس حضور خواهند داشت./854/202/ب3

ارسال نظرات