۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۳۱۰۵۷۹
بسیج رسانه آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای خواستار شد؛

رسانه‌ها جنایات مدعیان دروغین حقوق بشر را رسوا کنند

خبرگزای رسا ـ بسیج رسانه آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای سالروز شهادت غلامرضا رهبر، شهید شاخص عرصه رسانه را گرامی داشت.
بسيج رسانه

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، بسیج رسانه آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج رسانه و شهادت غلامرضا رهبر، شهید شاخص عرصه رسانه؛ رساندن فریاد مظلومیت مستضعفان جهان را رسالت خطیر خبرنگاران و اصحاب رسانه در مقطع خطیر و حساس کنونی دانست.


در این بیانیه آمده است: بیداری ملت‌ها و وجدان‌های خفته جامعه بشری در قبال حوادث و رخدادهایی که به گونه‌ای غم انگیز با ترفندها و دسیسه‌های قدرت‌های استکباری در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشورهای رقم می‌خورد به نوعی مرهون مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه‌ آگاهی بخشی است که آنان را در جوامع خود از دیگر قشرهای اجتماعی متمایز و برجسته ساخته است.


تردیدی نیست اصحاب رسانه با نگاه مسئولانه، متعهدانه و آگاهی بخش خود در مواجهه با رخدادها و رویدادهایی که در راستای سیاست‌ها و راهبردهای نظام سلطه پدید می‌آید توانسته‌اند به نحو مطلوب به نقش خود در انعکاس جنایت افروزی سلطه‌گران و مدعیان دروغین حقوق بشر عمل کنند.


این بیانیه می افزاید: تقدیم شهدای گرانقدر خبرنگار، عکاس، گزارش‌گر و تصویربردار رسانه‌های جمعی ایران در راه دفاع از انقلاب و ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و سپس در عرصه‌های خطیر دیگر که پیش روندگی و بالندگی ملت ایران مرهون آن است بیش از هر مقوله‌ای بیانگر این حقیقت است که خبرنگار و رسانه ایرانی در پای عهد و پیمانی که با ملت و انقلاب خود بسته‌اند، سلحشورانه و فداکارانه تای پای جان ایستاده و هستی خود را صادقانه و شجاعانه به صحنه آورده است.


این بیانیه در پایان ضمن گرامیداشت سالروز بسیج رسانه و شهادت غلامرضا رهبر، شهید شاخص عرصه رسانه، این روز را به اصحاب رسانه و خبرنگاران بسیجی تبریک و تسلیت گفت.
 

گفتنی است، غلامرضا رهبر در سال 1336 در آبادان متولد شد. در تهران درس خواند و با آغاز نهضت امام خمینی (ره)، مجاهدت‌های خود را در راه انقلاب آغاز کرد و پس از پیروزی انقلاب نیز با نهادهای مختلف انقلابی همکاری داشت. غلامرضا پس از آن وارد صدا و سیما شد و در دوران جنگ تحمیلی با حضور در جبهه‌های جنگ و زیر بارش گلوله‌های توپ و خمپاره، کار خود را به خوبی انجام داد./935/102/ب3

ارسال نظرات