۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۳۱۰۶۳۱
مدیر حوزه های علمیه استان قزوین:

حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات ضامن تثبیت و اقتدار کشور و نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه استان قزوین با بیان اینکه باید همه مردم از اقشار و طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در انتخابات شرکت کنند، گفت: اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود بر حضور تمامی اقشار و طیف های مردمی تأکید داشتند، نشأت گرفته از این است که حضور آنها ضامن تثبیت و اقتدار هر چه بیشتر کشور و نظام خواهد شد.
حجت الاسلام علي عباسي مدير حوزه هاي علميه قزوين

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه های علمیه استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، شرکت حداکثری مردم در انتخابات را دارای اهمیت بسیار دانست و گفت: اگر چنین اتفاقی رخ دهد و مردم به مانند همیشه در صحنه انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند، بی‌شک آثار مثبت بسیاری بر کشور و نظام بر جای خواهد گذاشت.

 

وی خاطرنشان کرد: نقش مردم همواره در اداره امور مملکت بسیار حائز اهمیت است، از این رو باید نشان دهند که در صحنه های مختلف کشورشان حضور دارند و درباره آن تصمیم گیری می کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان قزوین حضور حداکثری را ضامن تقویت نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این حضور نشان دهنده آن است که مردم پای نظام اسلامی خود ایستاده اند و به آن توجه دارند.

 

وی شرکت مردم در انتخابات را در عرصه های بین المللی دارای اهمیت دانست و تصریح کرد: کشوری قدرتمند چون ایران با پشتوانه مردم خواهد توانست برش و تاثیرگذاری لازم را ایجاد کند.

 

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه اگر مردم در پای صندوق‌های رأی حضور یابند دشمنان جرأت نگاه چپ به کشور نخواهند داشت، گفت: این حضور حداکثری اعلام حمایت و پشتوانه ای برای تمامی دلسوزان و مظلومان و انقلابیان در جهان خواهد بود و مردم آزاده و مستضعف جهان را امیدوارتر از همیشه خواهد کرد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی ارتقاء امنیت را از نشانه ها و آثار دیگر حضور مردم در صحنه انتخابات برشمرد و افزود: در حالی که در بسیاری از کشورهای اسلامی و منطقه شاهد آتش افروزی دشمنان و تعرض استکبار جهانی هستیم بی شک شرکت حداکثری در انتخابات خواهد توانست امنیت کشور و نظام اسلامی را بالا ببرد؛ حتی می توان چنین گفت که حضور حداکثری در انتخابات می تواند امنیت منطقه را نیز تثبیت کند.

 

وی در ادامه افزود: اگر واجدین شرکت در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند، نظام و انقلاب اسلامی تقویت و در نتیجه آن شاهد اثرگذاری، شناخته شدن و درن تیجه صدور اهداف و آرمان های انقلاب به دیگر کشورها خواهیم شد.

 

این مسؤول گفت: اکثریت مردم به نظام اسلامی، ولایت و خط شهدا اعتقاد دارند و در تحقق و بقای نظام نقش‌آفرینی می‌کنند، این افراد خود به خود به مانند همیشه به صحنه نیز خواهند آمد.

 

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: اما در این بین افرادی هستند که حس ناسیونالیستی و وطن پرستی آنها در اولویت قرار دارد و ایران را مهم‌تر تلقی می‌کنند، برای جلوگیری از تعرض و صدمه دیدن کشور از سوی دیگر کشورها و ارتقاء جایگاه آن تلاش می‌کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان قزوین با بیان اینکه باید همه مردم از اقشار و طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی در انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود بر حضور تمامی اقشار و طیف‌های مردمی تأکید داشتند نشأت گرفته از این است که حضور آنها ضامن تثبیت و اقتدار هر چه بیشتر کشور و نظام خواهد شد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان افزود: تقویت نظام اسلامی و کشورمان با حضور حداکثری در نهایت به نفع مردم و نظام و سبب مأیوس شدن دشمنان و دلگرم شدن دوستان در جای جای جهان خواهد شد. /955/302/ب2

ارسال نظرات