۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۳۱۰۷۳۵
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور:

عزم جدی برای مبارزه با فساد در کشور وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور گفت: عزم جدی برای مبارزه با فساد در کشور وجود ندارد که نیاز است برای مقابله با آن اقدامات لازم صورت گیرد.
يوسفيان ملا

عزت الله یوسفیان ملا عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، اظهارداشت: عزم جدی برای مبارزه با فساد در کشور وجود ندارد که نیاز است برای مقابله با آن اقدامات لازم صورت گیرد.


وی تصریح کرد: اگر اهتمام شایسته ای برای مبارزه با فساد وجود نداشته باشد ده ها و صدها سازمان هم ایجاد شود شرایطی تغییر پیدا نکرده و اثرگذار نخواهد بود.


عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید در این راستا تلاش شایسته ای صورت گیرد، بیان داشت: باید اهتمام ارزشمندی در مسیر مبارزه با فساد وجود داشته و از تمام ظرفیت ها استفاده شود.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد مبارزه با فساد به فرهنگی در کشور تبدیل شود تا در این عرصه حرکت های خوب و نتیجه بخشی حاصل شود.


وی ادامه داد: مدیران باید در خصوص مبارزه با فساد احساس تکلیف کرده و تلاش و کوشش جدی را در این خصوص به کار گیرند تا با فساد مقابله شده و زمینه اجرای عدالت فراهم شود.


یوسفیان ملا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مجلس نهم دریافت که مجلس باید خواستگاه مردم باشد، گفت: در حمایت از دولت و برنامه های آن اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظر مثبت دادند که آخرین آن در خصوص برجام است.


عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر این که دولت و مجلس باید در خصوص اشتغال برنامه ریزی شایسته ای داشته باشند، افزود: اشتغال محلی و منطقه ای می تواند اثرگذار باشد ولی اصل مشکل اشتغال باید در سطح کشور حل شود.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با اشاره به این که مردم از برجام انتظار فراوانی دارند و این امر نباید تبدیل به ناامیدی شود، گفت: باید این مسأله به نحوی اجرا شود که هم حاکمیت ملی ما حفظ شده و هم مسائل ریالی و ارزی که در نقاط مختلف دنیا داریم را بتوانیم به خزانه کشور برگردانیم تا برای رفاه و عمران هزینه شود./1314/302/ب3

ارسال نظرات