۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۳۱۰۷۴۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

حضور گسترده مردم در انتخابات نشانگر اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: ضرورت دارد زمینه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات فراهم شود که حضور حماسی مردم می تواند نقش مهمی در اقتدار نظام اسلامی در عرصه جهانی داشته باشد.
رييس تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع کارکنان اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که حماسه ششم بهمن آمل سرمایه ای ماندگار و جاویدان است، گفت: در این روز بزرگ مردم آمل ایثار و مجاهدت والایی از خود نشان داده و تلاش شایسته ای را در راستای دفاع از انقلاب و ولایت صورت دادند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که ضرورت دارد برای تبیین ابعاد این حماسه بزرگ گام های ارزشمندی صورت گیرد، بیان داشت: نسل جوان باید از دستاوردهای والای حماسه ششم بهمن آگاهی پیدا کرده و بدانند چه رشادت هایی در این راستا انجام شده است.


وی تصریح کرد: حماسه ششم بهمن آمل از چنان اهمیتی برخوردار است که حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.


حجت الاسلام رمضانی افزود: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی نیز قرار داریم که باید برنامه ریزی شایسته ای برای برگزاری شایسته برنامه های بزرگداشت فجر انقلاب اسلامی صورت گیرد.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ایران اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: ترویج و تحکیم ارزش های والای نظام اسلامی امری مهم و ضروری است که مردم ما نشان دادند در عرصه های مورد نیاز حضوری فعال و با بصیرت دارند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به این که برنامه های باشکوهی از سوی این اداره و واحدهای مرتبط همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و هفته بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل انجام می شود، گفت: اعزام مبلغ به مساجد و محافل دینی، تبلیغات محیطی، محافل قرآنی، همایش های بصیرتی و برنامه های شاخص دیگری صورت می گیرد.


وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در راستای انجام تکالیف خود کوشا بوده و زمینه گسترش تعالیم والای دینی و مفاهیم نورانی قرآن کریم را در جامعه فراهم کنیم که می تواند دستاوردهای ارزنده ای داشته باشد.


حجت الاسلام رمضانی با بیان این که انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، گفت: ضرورت دارد زمینه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات فراهم شود که حضور حماسی مردم می تواند نقش مهمی در اقتدار نظام اسلامی در عرصه جهانی داشته باشد.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که دشمنان به دنبال مقابله با نظام اسلامی هستند، افزود: حضور گسترده مردم در عرصه های مورد نیاز انقلاب همواره خنثی کننده هجمه های دشمنان نظام اسلامی بوده است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به اعدام شیخ نمر باقر النمر تصریح کرد: این اقدام غیر انسانی موجی از خشم و انزجار را در اکثر کشورهای اسلامی و حتی اروپایی داشته است که آل سعود نباید دست به چنین حرکات ناشایستی بزند./1314/202/ب1

ارسال نظرات