۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۳۱۰۸۳۸
امام جمعه سراب:

ورود افراد غیر صالح در انتخابات با انگیزه تخریب شورای نگهبان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با ابراز تأسف از ثبت نام برخی افراد غیرصالح در انتخابات آتی که حتی سابقه جرایم سنگین و زندان دارند، گفت: این افراد به دنبال فتنه و فشار بر شورای نگهبان هستند.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پیروی از ولایت فقیه را اساس مقابله با فتنه ها و نفوذ دشمن دانست و اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با بصیرت کامل و پیروی از ولایت در برابر فتنه ها و نفوذ دشمن خواهند ایستاد.


وی با بیان این‌که دشمنان انقلاب  و نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب لحظه ای‌ از فکر ضربه به انقلاب غافل نبوده اند، ابراز داشت: دشمنان نظام با کمک مرتجعین عرب به دنبال ضربه و آسیب به انقلاب هستند و تا به امروز ناکام بوده اند.


امام جمعه سراب با اشاره به تأکیدات رهبری در خصوص فتنه و فتنه گران و تکرار کلمه فتنه به صورت تواتر، خاطرنشان کرد: این میزان از تأکیدات و تکرار درباره فتنه نشان از عمق این مسأله و اهمیت آن دارد.


وی با اشاره به تأثیرات فتنه 88 در جایگاه جهانی ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: بعد از فتنه 88 بود که چاقوی دشمن علیه نظام اسلامی تیزتر شد و استکبار جهانی علیه انقلاب جری تر عمل کرد و تراز ایران اسلامی در عرصه بین المللی دچار ضعف شد.


حجت الاسلام اکرمی با بیان این‌که دشمن در هر لحظه تمام تمرکز خود را برای نابودی جمهوری اسلامی ایران جمع کرده است که نمونه اش توطئه اخیر آمریکا علیه سپاه، اقتصاد و گردشگری است، تصریح کرد: فتنه علیه ملت ما هر روز وجود دارد از این رو مردم باید هوشیار بوده و گوش به فرمان ولایت باشند چرا که تنها راه ایستادگی در مقابل فتنه ها پیروی از ولایت است.


وی با بیان این‌که گناه اصحاب فتنه که مردم را به خیابانها کشاندند نابخشودنی است، افزود: دشمن به خوبی به نقش ولایت فقیه در اقتدار، ثبات نظام و مقابله با فتنه ها واقف است، هدف دشمن از فتنه ها تضعیف ولایت و روحانیت است.


امام جمعه سراب در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید و خاطرنشان کرد: نباید نامزدها با تخریب یکدیگر برای تصاحب کرسی های مجلس تلاش کنند.


وی با ابراز تاسف از ثبت نام برخی افراد غیرصالح در انتخابات آتی که حتی سابقه جرایم سنگین و زندان دارند، گفت: این افراد به دنبال فتنه و فشار بر شورای نگهبان و ایجاد جو نا آرام در جریان انتخابات هستند، این طیف تلاش دارند تا چهره شورای نگهبان را تخریب کنند./854/302/ب1

ارسال نظرات