۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۱۰۹۸۸

پذیرش طلاب زبان آموز از سوی دانشگاه باقرالعلوم

خبرگزاری رسا ـ دانشگاه باقرالعلوم از میان خواهران و برادران طلبه برای ترم زمستان 94 دوره آزاد زبان عربی نام نویسی می‌کند.
دانشگاه باقرالعلوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشگاه باقرالعلوم از میان طلاب خواهر و برادر و همسران طلاب برای ترم زمستانه دوره آزاد زبان عربی نام نویسی می‌کند.

 

شرایط پذیرش در این دوره برای برادران گذراندن پایه شش و برای خواهران گذراندن حد اقل 90 واحد حوزوی می‌باشد و تا تاریخ اول بهمن 94 میتوانند با مراجعه به دانشگاه باقر العلوم طبقه اول اتاق 110 در این دوره نام نویسی کنند.

 

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند با ارائه مدارک لازم از جمله یک قطعه عکس، کپی شناسنامه و گواهی حوزوی نسبت به نام نویسی اقدام کنند، منابع آزمون کتاب‌های 4 ساله دوره دبیرستان و زمان آزمون یکشنبه 4 بهمن 94 در دانشگاه باقر العلوم واقع در انتهای پردیسان می‌باشد.

 

گفتنی است از پذیرفته شدگان نهایی مبلغ پنجاه هزار تومان برای هر ترم هزینه دریافت می‌شود و در صورت کسب معدل 18 این مبلغ برای ترم بعد منظور خواهد شد؛ علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه باقرالعلوم به نشانی www.bou.ac.ir مراجعه کنند./843/ت303/س

ارسال نظرات