۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۳۱۱۱۰۳

عیادت جمعی از روحانیون ورزشکار از طلبه قهرمان

خبرگزاری رسا ـ عباس محمدی آملی از قهرمانان و ورزشکاران است که این روزها به دلیل عارضه بیماری در بستری بیماری قرار دارد. جمعه 25 دی ماه جمعی از روحانیون ورزشکار از این طلبه قهرمان و ورزشکار در شهر قم عیادت کردند.
عیادت جمعی از روحانیون ورزشکار از طلبه قهرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباس محمدی آملی از  قهرمانان و ورزشکاران است که این روزها به دلیل عارضه بیماری در بستری بیماری قرار دارد. جمعه 25 دی ماه جمعی از روحانیون ورزشکار از این طلبه قهرمان و ورزشکار در شهر قم عیادت کردند.


براساس این گزارش، محمدی آملی، هفته گذشته در یکی از بیمارستان بستری و مورد معالجه قرار گرفت و هم اینک دوران نقاهت را سپری می کند.


این گزارش حاکی است، عباس محمدی آملی، در روزهای اخیر زانوی مجروح خود را به تیغ پزشکان سپرد تا از دردهای به جای مانده از دوران قهرمانی اش خلاصی یابد.


عباس محمدی از پیشتازان ورزش در حوزه علمیه است که نائب رییسی و عضویت در هیات رییسه فدراسیون ووشو از جمله فعالیت های است که در کارنامه وی به ثبت رسیده است.


 وی بارها در مسابقات جهانی و بین المللی شرکت کرد و مدال های غرور آفرینی را برای حوزه علمیه رقم زد.
 
وی در محضر استاد معزز و دانشمند حضرت آیت الله جوادی آملی تلمذ می کند و  به عنوان مشاور ورزشی این عالم حوزوی در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا فعال است.

 
آرزو می کنیم تا هر چه زودتر عباس محمدی بهبود یافته و این بار بدون درد و رنج مصدومیت قدیمی اش، کنار ورزش و ورزشی ها بوده و تجربیات و داشته های ورزشی و معنوی اش را همچون گذشته بی منت و بی ریا تقدیم کند./917/پ202/ی

ارسال نظرات