۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۳۱۱۱۲۷
رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان آمل:

معرفت و امام شناسی خواسته مهم شهدا است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان آمل گفت: امام شناسی یکی از خواسته های مهم شهدا است که از ما خواستند تا نسبت به امام خود شناخت و معرفت پیدا کرده و در این راستا کوشا باشیم.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده، رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان آمل، امروز در سی و دومین سالگرد شهادت بسیجی شهید قربانعلی مسافر که در روستای فولادکلا چمستان برگزار شد با بیان این که شهدا برای همیشه زنده و ماندگار هستند، گفت: شهدا نزد حضرت حق روزی داشته و از مقام والایی برخودار هستند.


وی با اشاره به این که شهدا جایگاه ارزنده و گرانقدری دارند که باید قدردان این بزرگواران باشیم، افزود: شهدا می توانند در زندگی انسان اثرگذاری شایسته ای داشته باشند که ضرورت دارد از سیره این بزرگواران در برنامه های زندگی خود استفاده کنیم.


حجت الاسلام ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: امام شناسی یکی از خواسته های مهم شهدا است که از ما خواستند تا نسبت به امام خود شناخت و معرفت پیدا کرده و در این راستا کوشا باشیم.


رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان آمل با بیان این که شهدا در پرتو تمسک به ولایت و امامت توانستند به مقام والایی دست پیدا کنند، گفت: معرف و شناخت امام زمان باید به نحوی شایسته از سوی همه ما صورت گیرد که شمر نمونه آشکار بی معرفتی نسبت به امام زمان است.


وی با اشاره به این که ضرورت دارد زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم، بیان داشت: شناخت و معرفت به امام زمان(عج) زمینه ظهور را فراهم کرده و به تعجیل می اندازند و باید در این راستا کوشا باشیم که در دین مورد توجه قرار دارد.


حجت الاسلام ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: ضرورت دارد انسان در راستای معرفت افزایی گام برداشته و اهتمام شایسته ای در این راستا داشته باشد که برکات و خیرات ارزشمندی در آن وجود دارد.


وی ادامه داد: بی معرفتی نسبت به اهل بیت معصومین(ع) سبب شده است تا این بزرگواران خانه نشین، محبوس و سر به نیزه شوند و امام زمان(عج) نیز در پرده غیبت باشد.


رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان آمل تصریح کرد: معرفت و شناخت نسبت به امام زمان از بعضی اعمال مانند نماز هم اهمیت بیشتری دارد و آن چیزی به سر اسلام آمد حاصل بی معرفتی مردم نسبت به امام خود است.


حجت الاسلام ابراهیم زاده با بیان این که شهدا زمینه ساز عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند، گفت: شهدا رفتند و ما وظیفه داریم سیره نورانی و ارزشمند این بزرگواران را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است عملی کنیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات