۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۱۱۳۱۹
آیت الله موسوی جزایری:

استمرار بخشیدن به راه شهیدان مدافع حرم، تجدید پیمان با آنها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان در مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم خوزستانی، حجت الاسلام جابر حسین پور(زهیری) و سعید سیاح طاهری در جمع خبرنگاران گفت: استمرار بخشیدن به راه شهدای مدافع حرم، تجدید پیمان دوباره با آنها است.
آيت الله سيد محمدعلي موسوي جزايري ، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم خوزستانی، حجت الاسلام جابر حسین پور(زهیری) و سعید سیاح طاهری در جمع خبرنگاران شهادت این دو شهید در راه خداوند و دفاع از حریم ولایت و ائمه اطهار(ع) را به امام زمان(عج)، رهبرمعظم انقلاب و مراجع تقلید و امت اسلامی تسلیت گفت.

 

وی با اشاره به این که استمرار بخشیدن به راه این شهید مدافع حرم، تجدید پیمان دوباره با آنها است، خاطرنشان کرد: تا پیروزی نهایی گام هایی زیادی باقی نمانده است.

 

این مقام مسؤول با بیان حضور پرشور و قابل توجه مردم خوزستانی در مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم خوزستانی، حجت الاسلام جابر حسین پور(زهیری) و سعید سیاح طاهری، اظهار داشت: این استقبال و حضور جمعیت فراوان اعلام بیعت با شهیدان راه اسلام و امام شهیدان و سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) و حضرت زینب کبری(س) است.

 

بنابراین گزارش، شهید حجت الاسلام شیخ جابر زهیری و سعید سیاح طاهری به تازگی در منطقه حلب سوریه در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به شهادت رسیدند.

 

در مراسم تشییع پیکر این دو شهید مدافع حرم، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، آیات شفیعی، کعبی و حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین ائمه جمعه موقت اهواز، آیت الله سیدابوالحسن حسن زاده و حجت الاسلام والمسلمین حاجتی حضور داشتند.

 

حجت الاسلام جابر حسین پور(زهیری) از روحانیون اهواز و در استان قم مشغول به تحصیل علوم دینی بود و برای دفاع از مکتب اهل بیت(ع) داوطلبانه عازم میدان نبرد شد و در این راه به خیل عظیم شهدای مدافع حرم پیوست.

 

شهید سعید سیاح طاهری از رزمندگان و جانبازان آبادانی دوران دفاع مقدس بود که روز چهارشنبه گذشته هنگام انجام مأموریت مستشاری در نبرد با تروریست های تکفیری در منطقه حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد./9453/203/ب3

ارسال نظرات