۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۳۱۱۴۰۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

دستاوردهای نظام اسلامی برای نسل جوان تببین شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: ایران اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد که باید دستاوردها و خدمات ارزشمند صورت گرفته برای آحاد مردم و نسل جوان جامعه تبیین شود.
استاد حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر و حماسه اسلامی ششم آمل که در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) آمل برگزار شد، تصریح کرد: حماسه ششم بهمن آمل حماسه ای ماندگار و جاویدان است که باید در راستای تبیین آن تلاش شایسته ای صورت گیرد.


وی خاطرنشان کرد: نیاز است ابعاد و اهداف حماسه ششم بهمن آمل برای نسل جوان بازگو شود که می تواند دستاوردها و برکات والایی داشته باشد.


حجت الاسلام غفاری با بیان این که مردم آمل در روز ششم بهمن دست به کار بزرگی زده و پاسخ مناسبی به دشمنان دادند، گفت: این حماسه ماندگار از چنان عظمتی برخوردار است که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.


امام جماعت امام زاده عبدالله(ع) آمل بر برگزاری باشکوه برنامه های گرامی داشت حماسه ششم بهمن و دهه فجر تاکید کرد و بیان داشت: ضرورت دارد برنامه های ارزشمندی در این راستا برگزار شود.


وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد که باید دستاوردها و خدمات ارزشمند صورت گرفته برای آحاد مردم و نسل جوان جامعه تبیین شود.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه ساز اقتدار و عزت نظام اسلامی می شود، گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت می تواند نظام اسلامی را در مسیر ارزشمندی قرار داده و خنثی کننده هجمه های دشمنان باشد.


حجت الاسلام غفاری با تاکید بر این که دشمنان همواره به دنبال تهاجم فرهنگی هستند، گفت: ضرورت دارد اهتمام شایسته در راستای توسعه فرهنگ دینی و مقابله با جنگ نرم دشمنان وجود داشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است که توانستیم در مسیر والایی قرار گرفته و به عزت و عظمت در سطح منطقه و جهانی دست پیدا کنیم.


استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که باید زمینه حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای فراهم شود./1314/202/ب1

ارسال نظرات