۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۳۱۱۸۸۸
نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران:

ملت فلسطین با وجود تمام سختی‌ها به مقاومت خود ادامه می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران، گفت: مردم فلسطین با وجود همه مشکلات و سختی‌هایی که در راه مقاومت متحمل می‌شوند همچنان سربلند و با عزت خواستار صلح و حقوق حقه خود هستند.
خالد قدومي نماينده جنبش حماس در ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران، امروز در ششمین همایش «غزه نماد مقاومت» که در تالار ایوان شمس، برگزار شد، گفت: امروز 10 سال از محاصره غزه گذشته و حدود یک میلیون و 950 نفر در محاصره قرار داشته و زندگی 40 درصد مردم غزه زیر خط فقر زوده و 80 درصد آنها نیاز به کمک‌های بشردوستانه دارند.

 

وی افزود: مردم فلسطین با وجود همه مشکلات و سختی‌هایی که در راه مقاومت متحمل می‌شود همچنان سربلند و باعزت خواستار صلح و حقوق حقه خود هستند، آنها در مسیر ایستادگی و مقاومت بهای سنگینی می‌پردازند.

 

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران، عنوان کرد: بسیاری از کودکان غزه نه تنها سرگرمی و تفریح سایر کودکان دنیا را ندارند بلکه به علت بمباران‌ها و جنگ دچار افسردگی و وحشت هستند.

 

قدومی اظهار داشت: مردم غزه به علت عدم تجارت در صادرات و واردات مشکلات اقتصادی فراوانی داشته که سبب بیکاری بسیاری از جوانان شده است، اما همین کمبودها سبب شده تا فلسطینیان با خود باوری دست به ابداعات و اختراعات فراوانی بزنند.

 

وی افزود: امروز به دلیل بسته بودن گذرگاه رفح مردم فلسطین با مشکلات درمانی و اقتصادی فراوان روبرو هستند، از طرف دیگر جامعه بین‌الملل با کمک‌های اندک خود بر همین مردم بزرگ منت می‌گذارد.

 

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران، گفت: امروز با گذشت بیش از 100 روز از انتفاضه قدس، بیش از 3 هزار و 600 نفر بازداشت شدند که 857 نفر آنها کودک بودند، همچنین 30 درصد از شهیدان فلسطینی نیز کودک بودند، و بیش از 100 خانه نیز تخریب شده است.

 

قدومی گفت: امروز از سوی دشمن بین مسلمانان اختلاف ایجاد شده است در حالیکه باید با اتحاد مقابل دشمن ایستادگی کنند، ما مردم فلسطین در مقاومت علیه دشمن به راه خود ادامه می‌دهیم و به عقب برنمی‌گردیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در حالی به مقاومت خود ادامه می‌دهیم که چشم امید به کمک‌های برادران مسلمان خود داریم امید که روزی با پیروزی ملت فلسطین نماز را در قدس برگزار کنیم./807/202/ب1

ارسال نظرات