۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۳۱۱۹۸۱
عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان:

مجلس شورای اسلامی توجه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان با اشاره به لزوم استفاده از نخبگان و جوانان در امور اجرایی کشور گفت: مسائل فرهنگی در کشور بسیار مهم است و لازم است به این مقوله توجه ویژه و جدی شود و مجلس باید بتواند زیرساخت‌های این مسأله را ایجاد کرده و راه این موضوع مهم را ریل گذاری کند.
مجلس شوراي اسلامي مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، دکتر سید ابوالفضل مصطفوی چهارشنبه شب در نشست میز تحلیل مجمع اصولگرایان اصفهان، که با حضور کاندیداهای منتخب این مجمع در استان اصفهان برگزار شد، با اشاره به اهمیت برخورداری از تخصص‌های لازم برای حضور در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به این‌که بنده برنامه‌های سندهای بالا دستی را مورد مطالعه قرار داده‌ام در این زمینه امکان ورود در مجلس را خواهم داشت.

 

وی با اشاره به اهمیت مسائل منطقه‌ای، تصریح کرد: موضوع آب اصفهان باید در دستور کار نمایندگان استان اصفهان باشد، بنده نیز در این زمینه ورود پیدا خواهم کرد، در اصفهان استفاده از نخبگان مغفول مانده است و بی توجهی نسبت به این اشخاص موجب سرخوردگی آنها شده است، شناسایی این افراد و استفاده از آنها در مسائل کشوری بسیار مهم است و بنده این موضوع را در دستور کار دارم.

 

مصطفوی خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی در کشور بسیار مهم است و لازم است به این مقوله توجه ویژه و جدی شود و مجلس باید بتواند زیرساخت‌های این مسأله را ایجاد کند و راه این موضوع مهم را ریل گذاری کند و توجه خاصی به بستر سازی در زمینه مسائل فرهنگی و مشکلاتی که کشور در این زمینه دارد داشته باشد.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان با اشاره به لزوم فعالیت تخصصی در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: در مجلس شورای اسلامی معمولا کسانی که پیگیر مباحث سیاسی هستند بیشتر شناخته می‌شوند و افرادی که به صورت تخصصی کار می‌کنند کمتر شناخته خواهند شد.

 

وی ضعف مجلس را در نظارت دانست و اظهار کرد: بحث مهمی که باید در مجلس در نظر گرفته شود مسأله نظارت است و این موضوع در همه ادوار مجلس دچار ضعف بوده است و باید نسبت به آن توجه جدی داشت و بنده به این موضوع توجه جدی خواهم داشت./1304/203/ب2

ارسال نظرات