۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۳۱۲۰۴۳
مشاور معاون اول رییس جمهور:

محور مقاومت در حال شکل دادن صحنه نوین جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور معاون اول رییس جمهور گفت: مقاومت با اقتدار در صحنه ایستاده و قدرت نوین جهانی را شکل می دهد و جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به نحوی شایسته به وظایف خود در این راستا عمل می‌کند.
وزير نفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، رستم قاسمی مشاور معاون اول رییس جمهور، امروز در مراسم تشییع پیکر چهار شهید مقاومت مردمی یمن که در بقعه متبرکه ناصرالحق آمل برگزار شد، اظهار داشت: مردم آمل حضور پرشور و گسترده ای در مراسم تشییع پیکر چهار شهید مقاومت مردمی یمن داشتند که مردم این دیار همواره پیشگام بودند.


وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب و مستکبران همواره به دنبال عامل نهضت های منطقه هستند که بعد از انقلاب اسلامی حربه ها و ابزارهای مختلفی به کار گرفتند ولی انقلاب ما متفاوت از همه جریان ها بود.


وزیر سابق نفت افزود: اختلاف افکنی درون خانواده، جنگ و همه امور را برای از بین بردن انقلاب به کار گرفتند اما با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری متوجه شدند نظام اسلامی از مرزها فراتر رفته است.


قاسمی با بیان این که استحکام بخشی به جبهه هایی در برابر جبهه مقاومت و جنگ شیعه و سنی در دستور کار دشمنان قرار دارد، گفت: ایادی استکباری تلاش دارند با مبارزه و تبلیغات زمینه جنگ میان شیعه و سنی را فراهم کنند.


مشاور معاون اول رییس جمهور با تاکید بر این که ما هرگز جنگ میان شیعه و سنی نداریم، افزود: آمریکایی ها با همه توان در عراق آمدند و بنا داشتند سال ها حکومت کنند ولی این آرزو را به گور بردند و جای آن ها را نیروهای انقلاب و مردم مسلمان عراق گرفتند.


وی با اشاره به این که عراق دارای حکومتی انقلابی و مردمی است، بیان داشت: آرزوی کشورهای مرتجع از دست رفت و داعش را آوردند تا بتوانند گروهیی با دین داری به اسلام ضربه بزنند.


وزیر سابق نفت با بیان این که در ایجاد گروه داعش موفق شدند ولی روزهای آخر عمر این گروه در منطقه است، گفت: همه کشورهای مرتجع و مستکبر در سوریه بسیج شدند ولی نتوانستند کاری از پیش برند و سوریه برای ما بسیار مهم است که ایران اسلامی به تنهایی در برابر همه ایستادگی کرد.


مشاور معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: قدرت محور مقاومت به برکت ایران اسلامی است که امروز حکومت سوریه پابرجا بوده و نتوانستند کاری صورت دهند و حزب الله لبنان نیز قدرتی انکارناپذیر دارد.


وی با بیان این که مردم یمن به دنبال حقوق خود با الهام از انقلاب اسلامی هستند، گفت: بیش از ده ماه است که پیشرفته ترین جنگ افزارها را بر سر مردم مظلوم یمن می ریزند ولی این مردم مقاومت شایسته ای دارند.


وزیر سابق نفت با اشاره به این که امروز یمن وضعیت خوبی دارد، بیان داشت: هر میزانی جنگ طول بکشد قدرت انصارالله یمن بیشتر می شود که بخش عظیمی از صحنه یمن در اختیار آنان است.


قاسمی ادامه داد: هزارانه بمب و صدها پرواز با هدف تخریب زیربناهای یمن صورت دادند ولی متاسفانه قدرت های جهانی مظلوم را محکوم می کنند و باید پرسید این کجای حقوق بشر است که در این راستا گام برمی دارند.


وی تصریح کرد: امروز فرزندان ایران اسلامی در دفاع از حرمین شریفین مقاومت دارند و شهید می شوند و شهدای یمنی نیز در ایران اسلامی دفن می شوند.


مشاور معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: مقاومت با اقتدار در صحنه ایستاده و قدرت نوین جهانی را شکل می دهد که ایران اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به نحوی شایسته ایستاده است./1314/202/ب3

ارسال نظرات