۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۳۱۲۱۰۰

نشست هم‌اندیشی رابطان مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزای رسا ـ نشست هم‌اندیشی رابطان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی در شهرستان‌های مرند، بناب و مراغه در مرکز خدمات استان برگزار شد.
نشست هم انديشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امروز نشست هم‌اندیشی رابطان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی در شهرستان‌های مرند، بناب و مراغه در مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.


این نشست با حضور حجت الاسلام موسوی مدیر مرکز خدمات استان و آقایان طاهری رابط شهرستان مراغه، علیزاده رابط شهرستان بناب و قربانی رابط شهرستان مرند و معاونان مرکز خدمات استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات و ارائه پیشنهادها و راهکاری‌های مناسب برگزار شد.


در ابتدای نشست حجت الاسلام موسوی با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، ابراز داشت: رویکرد فرهنگی از فعالیت های جدید مرکز خدمات می باشد که باید مورد توجه و دقت قرار گیرد.


وی در ادامه بحث آسیب‌شناسی و بازبینی برنامه‌های فرهنگی را مهم عنوان کرد و با اشاره به برنامه‌های پیش روی مرکز خدمات، خواستار بررسی موضوع و ارائه راهکاری مناسب برای اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها توسط مرکز خدمات شد.


در ادامه جلسه رابطان شهرستان‌های استان، نظرات و راهکارهای خود را برای دستیابی به اهداف برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات از جمله کارگاه‌های آموزشی پیوندهای آسمانی و همایش تجلیل از ممتازان ارائه کردند.


همچنین معاونت‌های مختلف مرکز خدمات استان با حضور در این نشست به سؤالات رابطان پاسخ دادند و توضیحات لازم را در خصوص برنامه‌های مرکز خدمات ارائه کردند.


در ادامه این نشست، جلسه مشترکی با حضور آقای مولایی نسب معاون امور بیمه تکمیلی آسیا در استان به منظور بررسی مشکلات و مسائل هزینه‌های درمان طلاب و پاسخگویی به شبهات و سؤالات موجود برگزار شد.


رابطان مرکز خدمات در شهرستان‌های استان در این جلسه از تعامل نمایندگی این شهرستان‌ها نسبت به موضوع دریافت هزینه‌های پزشکی طلاب و جوابگویی همکارانشان تقدیر و تشکر کردند.


در ادامه جلسه آقای مولایی نسب از حسن اعتماد مرکز خدمات به این شرکت تشکر کرد و قول مساعد داد که در صورت بروز مشکلات احتمالی از طریق وی پیگیری‌های لازم صورت گیرد.


همچنین در این جلسه مقرر شد آقای مولایی نسب با هماهنگی رابطان مرکز خدمات، با حضور در شهرستان‌های استان مشکلات را از نزدیک بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام کند./854/202/ب3

ارسال نظرات