۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۳۱۲۳۷۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

اهدف اصلی دشمنان ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی پژوهشی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایجاد تفرقه بین مسلمانان از اهداف اصلی دشمن است، گفت: دشمن در این مسیر پول‌های زیادی را هزینه کرده است و راه اندازی گروه های تروریستی از جمله داعش نمونه ای از اقدامات دشمن در مسیر ضربه زدن به اسلام است.
بت شکن

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن بت شکن در ستاد شئون فرهنگی با اشاره به اینکه دشمن از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال صدمه به پیکر نظام اسلامی است، اظهار داشت: جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مهم‌ترین هجمه های دشمن به شمار می رود.

 

وی افزود: دشمن متوجه شده است که از بیرون نمی توان به نظام اسلامی ایران و کشور آسیب برساند و در حال حاضر به دنبال این است که از داخل وارد شود و با نفوذ در کشور به اهداف شوم خود برسد.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری  ادامه داد: دشمن مانند شیطان است و از طریق و هر منفذی به دنبال ورود است تا به اهداف خود برسد.

 

حجت‌الاسلام حسن بت شکن اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلای تاکنون دشمن از راه های مختلف جنگی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... به نظام جمهوری اسلامی هجمه وارد کرده است که مقاومت مردو وم مسئولان در مقابل تهاجم ها انها را ناکام گذاشته است.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری  ادامه داد: هجمه های اقتصادی و تحریم ها از دیگر مشکلاتی بودند که دشمنان برای کشور ایجاد کرده بودند که این هجمه ها با مقاومت مردم نیز با شکست مواجه شد.

 

حجت‌الاسلام حسن بت شکن با بیان اینکه ایجاد تفرقه بین مسلمانان از اهداف اصلی دشمن است، ادامه داد: دشمن در این مسیر پول های زیادی را هزینه کرده است و راه اندازی گروه های تروریستی از جمله داعش  نمونه ای از اقدامات دشمن در مسیر ضربه زدن به اسلام است.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با تبریک ایام دهه فجر، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی و خدایی بود که پیروز شد و کشور را از زیر بار ظلم و ستم و غارت نجات داد.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: در مراسم مذهبی استان چهارمحال و بختیاری باید از مداحانی استفاده شود که توسط کانون مداحان استان تائید شده باشند.

 

عبدالله نیکبخت ادامه داد: بهره گیری از مداحان تائید شده توسط  کانون مداحان در شهرستان شهرکرد توسط شورای هیئات مذهبی پیگیری د و در شهرستان ها نیز این امر در حال پیگیری و انجام است.

 

وی ادامه داد: نشست های مختلفی بین کانون مداحان استان و شورای هیئات مذهبی در راستای بهره گیری از مداحان تائید شده در مراسم مذهبی استان برگزار شده است و تصمیماتی در مسیر محقق شده این امر اتخاذ شده است./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات