۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۱۲۴۸۹
در شهر مقدس قم؛

نخستین یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین یادواره فرا استانی شهدای امر به معروف و نهی از منکر هشتم بهمن ماه با تجلیل از خانواده شهید خلیلی و قدردانی از 10 فعال این عرصه در شهر مقدس قم برگزار می شود.
امر به معروف و نهي از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین یادواره فرا استانی شهدای امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردمی در قم برگزار می شود.


محمدمهدی اکبری از مسؤولان و اعضای ستاد برگزاری این یادواره در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: این یادواره با هدف تجلیل و تکریم شهدای روحانی برگزار می شود.


وی از سخنرانی حجت الاسلام توانایی مشاور عالی ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: در این یادواره همچنین آقایان احمدیان و حاج عباس حیدرزاده به روایت گری و مداحی خواهند پرداخت.


اکبری از تجلیل از شماری از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در این مراسم خبر داد و افزود: یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر پنج شنبه هشتم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد الرضا(ع) شهر مقدس قم به نشانی 45 متری صدوق، 30 متری قائم برگزار می شود.


وی اضافه کرد: در این یادواره که با حضور مسؤولان استانی، طلاب و فضلا و اقشار مختلف مردمی برگزار می شود، خانواده شهید خلیلی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر نیز حضور خواهند داشت و از آنان تجلیل خواهد شد. /924/ت203/س

ارسال نظرات