۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۱۲۷۶۲
امام جمعه پردیسان:

مدافعان حرم ندای امام حسین را اجابت می کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پردیسان با بیان این که مدافعان حرم به زودی تمام ایران، عراق و یمن را فرا خواهد گرفت، گفت:گرچه ندای امام حسین(ع) در آن زمان اجابت نشد اما اکنون مدافعین حرم آن را اجابت می کنند و این یک مژده است که حضرت زینب(س) دیگر تنها نیست.
حجت‌الاسلام صمصام‌الدين قوامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین قوامی امام جمعه پردیسان در مراسم وداع شهید مدافع حرم که در مسجد  فاطمة الزهرا(س) پردیسان واقع در بلوار سلمان برگزار شد با اشاره به آیه 39 تا 41 سوره حج بیان داشت: این آیات مربوط به مدافعان حرم است.

 

وی ادامه داد: این آیات بیان می کنند که مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و حرم هجرت کرده اند؛ زمانی که امام حسین(ع) تنها ماندند به مردم بیان کردند آیا مدافع حرمی هست از حرم رسول خدا دفاع کند که مدافعان در چند تن از جمله حضرت ابوالفضل و علی اکبر خلاصه شدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قوام اظهارداشت: گرچه ندای امام حسین(ع) در آن  زمان اجابت نشد اما اکنون مدافعین حرم آن را اجابت می کنند و این یک مژده است که حضرت زینب(س) دیگر تنها نیست.

 

وی با بیان خاطره ای از جانبازان مدافع حرم گفت: گرچه تکفیری ها بسیار وحشی هستند اما از نیروهای ایرانی بسیار وحشت دارند و به همین دلیل با موشک به جنگ آنها می آیند تا بدن نیروهای ایرانی را قطعه قطعه کنند.

 

امام جمعه پردیسان با بیان این که اکنون مدافعان حرم فراوان هستند، اظهار داشت: به زودی موج مدافعان حرم همه ایران، عراق و یمن را فرا خواهد گرفت زیرا مردم یمن گرچه زیدیه هستند اما نسبت به امام حسین(ع) ارادت دارند بنا براین حرم حضرت زینب(س) آسیبی نخواهد دید و حتی یک آجر هم از آن کم نخواهد شد./1324/پ202/ج1

ارسال نظرات