۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۳۱۳۱۷۰

طلاب حوزه علمیه مراغه با ابعاد جنگ نرم آشنا شدند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری گفتمان دینی با موضوع جنگ نرم در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان مراغه، اساتید و طلاب این مرکز علوم دینی با ابعاد و مختصات جنگ نرم دشمنان آشنا شدند.
همايش طلاب خواهر مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی امیری، کارشناس مسائل فرهنگی امروز در گفتمان دینی با موضوع جنگ نرم در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان مراغه، اظهار داشت: مبانی دینی و قرآنی مسلمانان و شیعیان نیز بر بصیرت در جریان‌های مختلف هر زمان تأکید داشته است.

 


رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه با تشریح شیوه های جنگ نرم دشمنان و روش‌های مبارزه با توطئه‌های جدید فرهنگی غرب خاطرنشان کرد: دشمن با فتنه نفوذ به دنبال تزلزل در مبانی و اعتقادات اصیل ملت ایران و فروپاشی انقلاب اسلامی ایران از درون است.

 


وی با اشاره به بخش‌هایی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص پروژه نفوذ دشمنان، تصریح کرد: بهترین راه مبارزه با جنگ نرم دشمنان، بصیرت‌افزایی و همدلی میان مردم و مسؤولان نظام است؛ امروزه روحانیت و حوزه های علمیه رسالت خطیری در ارتقای بصیرت و آگاهی مردم بر عهده دارند.

 


حجت‌الاسلام امیری با بیان این‌که حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند نمادی از بصیرت دینی و سیاسی ملت ایران است، افزود: به یقین علیرغم تلاش دشمنان نظام، برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات و زیرسؤال بردن روند برگزاری این فرآیند، مردم حضوری آگاهانه و حداکثری خواهند داشت.

 


این کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به این‌که اقتدار درون‌زا نظام اسلامی ایران برگرفته از تعالیم قرآنی و اسلامی است، تصریح کرد: در مکتب تشیع تسلیم در برابر مستکبر و ظالم مذموم است، بنابر این سیاست کلان انقلاب اسلامی ایران حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان و مقابله با مستکبران عالم است.

 


وی با اشاره به این‌که یکی از اهداف جنگ نرم و پروژه نفوذ دشمنان قبح‌زدایی از گناهان در سطح جامعه و بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به رواج منکرات است، گفت: اگر اسلام تأکید بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارد، به دلیل آن است که این فرایض ضامن اجرای احکام الهی در جامعه هستند.

 


حجت الاسلام امیری با تأکید بر نقش‌آفرینی حوزه‌های علمیه خواهران به ویژه طلاب خواهر در زمینه مقابله با جریان‌های انحرافی و ضددینی در جامعه، گفت: حوزه های علمیه خواهران به همان اندازه مسؤول هستند که روحانیت و حوزه های علمیه برادران تکلیف بر عهده دارند./935/203/ب1

ارسال نظرات