۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۳۱۳۶۸۹
استاد حوزه علمیه قم:

حمایت از فعالان فرهنگی نیاز جدی کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: اگر قرار است یک کار خارق العاده در عرصه فرهنگی برای جوانان ایجاد و تأثیر خوب آن را در سطح جامعه مشاهده شود باید از فعالان فرهنگی حمایت شود.
حجت الاسلام سيد صمصام الدين قوامي
حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر بر گسترش فعالیت های دینی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: اگر قرار است یک کار خارق العاده در عرصه فرهنگی برای جوانان ایجاد شود و مردم تأثیر خوب آن را در سطح جامعه مشاهده کنند باید از فعالان فرهنگی حمایت شود.
  
حجت الاسلام والمسلمین قوامی اظهار داشت: منطقه پردیسان حدودا شامل پانصد مجتمع است و در هر مجتمع تقریبا سیصد واحد وجود دارد اما با این حال بسیار ساکت است و شایسته است که جشن های ملی و مذهبی از سوی مردم باشکوه برگزار شود؛ مسؤولان با تدبیر و برنامه ریزی می توانند در جشن های ملی و مذهبی شور و هیجان به مردم ببخشند.
 
 امام جمعه پردیسان خاطر نشان کرد: ائمه جمعه برای برگزاری باشکوه نماز جمعه و مراسم های مذهبی و  ملی،نیازمند حمایت مسؤولان مربوطه هستند تا بتوانند خلأهای فرهنگی را در جامعه بررسی و تبیین کنند.
 
وی عنوان داشت: مساجد در منطقه پردیسان به صورت شبکه ای و منظم به صورت چهار رده از جمله مسجد مرکزی، مساجد ناحیه، محلات و مجتمع ها رتبه بندی شده اند که برای کارکرد و فعالیت های بهتر این مساجد حمایت های مالی از سوی مسؤولان مربوطه ضروری است./1325/ت303/س
ارسال نظرات