۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۱۳۷۹۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

تخریب شورای نگهبان خلاف قانون است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تأکید بر این که اعتراض به شورای نگهبان و تخریب این نهاد قانونی خلاف قانون است، گفت: افرادی که خود قانون را رعایت نمی کنند، نمی توانند برای مردم قانونگذار خوبی باشند.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که شورای نگهبان یک نهاد قانونی است که به دستور امام راحل تأسیس شده است، گفت: در این نهاد جمعی از فقها حضور دارند و دارای تجربیات بسیاری هستند.

 

وی افزود: رییس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تأیید شورای نگهبان به جایگاه ریاست جمهوری و نمایندگی رسیده اند، از این رو باید جایگاه این نهاد مهم را حفظ کنند.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که تمام کشور برای ورود افراد به مسؤولیت های مهم دارای فیلتر هستند، گفت: در هر کشوری این فیلتر نامی دارد که در ایران شورای نگهبان نام گرفته است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، اعضای شورای نگهبان را افرادی شایسته، عادل، تیزهوش و متعهد دانست و گفت: وظیفه این افراد دقت در جهت ورود افراد صالح به مجلس است.

 

وی با بیان این که مردم از شورای نگهبان انتظار دارند که به وظیفه ذاتی خود عمل کند، اما این مهم به مذاق برخی خوش نیامده است، گفت: از افرادی مانند رییس جمهور و دیگران انتظار زیر سؤال بردن نهاد قانونی شورای نگهبان نمی رود.

 

به گفته وی، با وجود حجم ثبت نام کنندگان که می توان آن را تشکیلاتی دانست، دقت نظر شورای نگهبان بسیار دارای اهمیت است، چرا که این افراد به صورت مرحله ای به دنبال تخریب شورای نگهبان و یا ورود به مجلس هستند.

 

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این که اعتراض به شورای نگهبان و تخریب این نهاد قانونی خلاف قانون است، گفت: افرادی که خود قانون را رعایت نمی کنند، نمی توانند برای مردم قانونگذار خوبی باشند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به این که دشمن با برنامه ریزی به دنبال تخریب شورای نگهبان است، گفت: برخی در خلال انتخابات مقاصد شومی در سر دارند./1307/302/ب1

ارسال نظرات