۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۳۱۳۸۰۳

آغاز نام‌نویسی خادمان تخصصی در حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ حرم مطهر حضرت معصومه(س) در راستای خدمتی ارزشمند تعداد محدودی خادم افتخاری خواهر و برادر در حوزه های تخصصی جذب می کند.
خادم افتخاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیریت روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) در راستای خدمتی ارزشمند از جذب تعداد محدودی خادم افتخاری در حوزه های تخصصی خبر داد.

 

براساس این گزارش، از رشته های تخصصی برای آقایان می توان به گویندگی، روایت گری، خبرنگاری، عکاسی حرفه ای، نویسندگی رسانه، تهیه کنندگی رسانه، کارگردانی رسانه، روابط عمومی و ارتباطات اشاره کرد.

 

همچنین از دیگر حوزه های تخصصی آقایان، تشریفات، کاربر تخصصی فضای مجازی، پشتیبانی سایت، طراحی گرافیک، فیلم برداری، مترجمی عربی و انگلیسی، طراحی مسابقات فرهنگی و میکس با نرم افزارهای edius و after effects است.

 

لازم به ذکر است، برای خواهران نیز رشته های خبرنگاری، نویسندگی، کاربر تخصصی فضای مجازی، طراحی گرافیک، طراحی مسابقات فرهنگی، تدوین و میکس با نرم افزارهای edius و after effects در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است، از شرایط عمومی خادمان افتخاری باید به طی مراحل اداری، صلاحیت اخلاقی و تخصصی، حداکثر سن 35 سال و تأهل اشاره کرد و علاقه مندان به خدمت افتخاری در حرم مطهر جهت ثبت نام اولیه می توانند نام و نام خانوادگی و رشته تخصصی خود را به سامانه 30001122 ارسال نمایند./1330/ت303/س

ارسال نظرات