۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۳۱۴۲۳۱
امام جمعه عجب شیر:

انتخابات نماد مردم سالاری نظام است/ حضور ملت در صحنه های انقلاب اقتدار و امنیت را به ارمغان می‌آورد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی انتخابات را مظهر مردم سالاری در کشور دانست و گفت: اقتدار و امنیت نظام اسلامی مدیون حضور ملت در صحنه های انقلاب است.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب‌شير

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کشور ایران را نمونه بارز حکومت مردم سالاری دانست و اظهار داشت: انتخابات بهترین علائم و نشانه های دموکراسی و مردم سالاری در کشور است.

 


وی انتخابات را عامل ثبات و اقتدار کشور عنوان و تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، ملت ایران با حضور پر شور خود در انتخابات های مختلف، این نظام را حفظ کردند تا دشمن دندان طمع خود را از این ملت و کشور دور اندازد.

 


امام جمعه عجب شیر حضور مردم در انتخابات را حمایت از نظام و ارزش ها عنوان و تأکید کرد: شرکت مردم در انتخابات حمایت از انقلاب و نظام اسلامی است، دشمن از حضور مردم و در صحنه بودن ملت ایران هراسان است.

 


وی شرکت در انتخابات را به معنی قبول نظام و حمایت از آن دانست و ابراز داشت: نفس شرکت در انتخابات به معنی قبول کردن نظام است، اما کسانی که نظام اسلامی را قبول ندارند نیز در این انتخابات برای حفظ کشور از طمع دشمن حضور داشته باشند.

 


حجت الاسلام شربیانی انتخابات را معیار نگرش دوست و دشمن خواند و افزود: دشمن نظاره گر است تا ببیند آیا حضور مردم پر شور بوده یا برعکس، حضور کم مردم مطمئنا استکبار جهانی و دشمن را برای ضربه زدند و ایجاد ناامنی جسور خواهد کرد.

 


وی انتخابات را عامل حفظ آرامش و امنیت دانست و اذعان داشت: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون حضور ملت در صحنه و پیرو رهبری هستیم، اگر ملت در صحنه نبود و از رهبری حمایت نمی کرد امروز کشور ما نیز با دیگر کشور های منطقه تفاوتی نداشت.

 


امام جمعه عجب شیر حضور را در وهله اول مهم خواند و ابراز داشت: اول از هر چیزی حضور مردم مهم و ارزشمند است، اما ملت باید برای حرکت رو به جلو کشور در انتخاب شخص اصلح و دارای معیار های انقلابی دقت کنند./854/302/ب1

ارسال نظرات