۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۳۱۴۴۵۹
امام جمعه شبستر:

دفاع در برابر تهاجم فرهنگی کارساز نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر شناساندن ارزش های انقلاب به نسل جوان، گفت: دفاع در برابر تهاجم فرهنگی غرب کارساز نبوده و باید در برابر تهاجم دشمن حمله کرد.
حجت الاسلام علي محمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی محمدزاده امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، صبح امروز در آموزشگاه نمونه برهان الدین شبستر گفت: ورود امام خمینی (ره) به میهن سرآغاز رویشی بزرگ در تمدن و فرهنگ اسلامی در حیات ملت ایران است.


وی با تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: امسال سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که نام و یاد حضرت امام راحل و ارزش های انقلاب اسلامی، نه تنها در جهان اسلام بلکه در بین همه ی ملتهای آزادی خواه بیش از پیش زنده تر و بالنده تر است.


حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که جشن های دفه فجر در حقیقت تجدید میثاقی با ولایت و امام راحل است، ادامه داد: آشنا شدن دانش آموزان با ارزش های انقلاب ضرورت دارد و این مهم تداوم انقلاب اسلامی را تضمین خواهد کرد.


وی با اشاره به نعمت‌ عظیم انقلاب اسلامی و اهمیت آن افزود: در مقابل این نعمت، وظیفه سنگینی نیز به دوش ما آمده است، این سنت ثابتی است که خداوند هر جا نعمت بزرگی به کسی می‌دهد، در مقابل تکلیف بیشتری هم برای او ثابت می‌کند.


امام جمعه شبستر با بیان این‌که مقام معظم رهبری پرچمدار لایق امت اسلامی در عصر کنونی است، ابراز داشت: مقام معظم رهبری تاکنون با درایت ها و هدایت های داهیانه خویش، کشتی انقلاب اسلامی را از کلیه بن بستها و مسیر پرتلاطم دریا به ساحل امنیت و آسایش رهنمون کرده است.


وی از امام خمینی (ره) به عنوان حقیقت همیشه زنده تاریخ خواند و گفت: ترویج اندیشه‌ها و تفکرات نهضت امام خمینی (ره) که برگرفته از نهضت و قیام عاشورا است، نقش بسزایی در حفظ دستاوردها و انتقال ارزش‌های انقلاب به جهانیان خواهد داشت.


عضو شورای استانی حوزه علمیه گفت: ما امروز به جای مبارزه با تهاجم فرهنگی، دفاع می کنیم و در پی آن هستیم که روزنه های راه نفوذ فرهنگ زشت غرب را بگیریم در صورتی که باید برای مقابله با فرهنگ غرب حمله کرد نه دفاع، ما هرچه قدر دفاع کنیم ضربه خواهیم خورد و بهترین راه مقابله حمله است.


وی وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلابهای دیگر رخ داده در جهان را اسلامی بودن آن دانست و ابراز داشت: امتیاز انقلاب ما به اسلامی بودن آن است و اساسا انقلاب ما برای برقراری اسلام بود./854/202/ب3

ارسال نظرات