۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۱۴۸۰۹

همایش مقاومت و ایستادگی در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش «مقاومت و ایستادگی» با حضور سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین درجمع مداحان و شاعران نخبه بسیجی استان در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
همايش مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش «مقاومت و ایستادگی» با حضور سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان ضوی، عصر امروز 15 بهمن درجمع مداحان و شاعران نخبه بسیجی استان در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

  

حجت الاسلام بخشی، رییس اداره تبلیغات اسلامی مشهد در این همایش گفت: وحدت در هر مکانی که اتفاق بیفتد پیروزی با خود دارد پس در جبهه حق و در بین طرفداران اهل بیت(ع) در جامعه مداحان وحدت امری ضروری و مشخص است.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در واقع این جوانان، عاشورای 1400 سال قبل را برای ما مجسم کردند و بعد از عاشورای 61 جوانانی پیدا شدند که برای شهید شدن از یکدیگر سبقت می گیرند.

 

حجت الاسلام بخشی افزود: در زمانه ای  که از بین رفتن دین و خدا در دنیای مادی جا افتاده است کسانی پیدا شدند که دین را به زندگی مردم بازگردانند و روزنه های امید را به مردم نشان دهند که امروز حصر مادیات شکسته شده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر ما غرب را در مبانی شکست داده ایم و این درحالی است که هنوز به صورت عملیاتی در این عرصه وارد نشده ایم و پایه های تمدن غرب سست شده است.

 

وی افزود: در تمدن غرب، همه چیز مادیات است و ظاهرش را زیبا جلوه می دهد و به همین دلیل توانسته است خودش را به دروغ جا بیندازد اما در عین حال ما زمینه ساز حکومت عدل جهانی هستیم و شما باید در این زمینه سازی و آماده سازی تلاش کنید./934/203/ب3

 

 

ارسال نظرات